Klapvogn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Janni.

Hej piger

Jeg går og spekulerer så ofte på det med en klapvogn til Silas. Han runder lige straks 8 mdr  (kan slet ikke følge med... men det kender i jo..) 

Egentlig vil jeg gerne købe én til ham nu, fordi udsigten fra barnevognen bare ikke er det samme, og han sidder heller ikke særlig godt synes jeg.

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn? Nu tænker jeg ikke til at sove i, men på små ture osv?  

Fortæl også gerne hvilken klapvogn i kan anfale, det er jo en ren jungle der ude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

merichs

Janni. skriver:

Hej piger

Jeg går og spekulerer så ofte på det med en klapvogn til Silas. Han runder lige straks 8 mdr  (kan slet ikke følge med... men det kender i jo..) 

Egentlig vil jeg gerne købe én til ham nu, fordi udsigten fra barnevognen bare ikke er det samme, og han sidder heller ikke særlig godt synes jeg.

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn? Nu tænker jeg ikke til at sove i, men på små ture osv?  

Fortæl også gerne hvilken klapvogn i kan anfale, det er jo en ren jungle der ude 

Chanel var ½ år og sad stabilt selv da vi købte klapvogn

Anmeld

4. november 2011

Janni.

merichs skriver:

Chanel var ½ år og sad stabilt selv da vi købte klapvogn

Silas sidder også stabilt, men du kender det vel godt... er det nu rette tidspunkt osv? 

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Prøver lige én gang til, kan da ikke passe der ikke er andre der bruger klapvogn 

Kan lige fortælle mine krav til klapvognen er blandt andet:

• punkterfri dæk (tror jeg det hedder)
  • vendebar så silas kan se på os eller fremad
  • ikke drejebar hjul, da vi ofte kommer steder hvor det bliver uhensigtsmæssig.

Er der evt noget man skal være opmærksom på ved sådan et fin køretøj? 

Anmeld

4. november 2011

henh01

Vi havde en kombi vogn og gik over til klapvognsdelen allerede da Noam var 4 mdr.. Han lå i duni posen. Han begyndte at sidde i den da han var ½ år.

Vi havde en emmaljunga med lufthjul og det blev vi drøn trætte af så vi solgte den og købte i stedet en helt blå emmaljunga nitro city med dreje hjul. Og jeg kan KUN anbefale den! !

Anmeld

4. november 2011

Janni.

henh01 skriver:

Vi havde en kombi vogn og gik over til klapvognsdelen allerede da Noam var 4 mdr.. Han lå i duni posen. Han begyndte at sidde i den da han var ½ år.

Vi havde en emmaljunga med lufthjul og det blev vi drøn trætte af så vi solgte den og købte i stedet en helt blå emmaljunga nitro city med dreje hjul. Og jeg kan KUN anbefale den! !

Herligt med et svar, 1000 tak.

Jeg tænker bare på de drejehjul, er det godt i feks skov, på kræmmermarked osv? Du ved sådan ude på landet hvor grisene har nummerplader på 

Anmeld

4. november 2011

GitteC78

Vi begyndte at bruges vores klapvogn, da Daniel var 6-7 mdr. til små ture.

Vi har lige solgt vores klapvogn, vi havde en Basson klapvogn, styret kunne vendes og reguleres i højden. Den havde punkterfri dæk. Vi satte den til salg, da vi snart skal ud og købe en søskend klapvogn.

Anmeld

4. november 2011

henh01

Janni. skriver:

Herligt med et svar, 1000 tak.

Jeg tænker bare på de drejehjul, er det godt i feks skov, på kræmmermarked osv? Du ved sådan ude på landet hvor grisene har nummerplader på 

vi har ingen problemer med det.. Man kan låse hjulene til når man er i skov osv.

Anmeld

4. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Hej piger

storm kom os i klapvogn da han var et ½år

Anmeld

4. november 2011

Janni.

henh01 skriver:

vi har ingen problemer med det.. Man kan låse hjulene til når man er i skov osv.

Ahh det var smart, det vidste jeg ikke man kunne - så må jeg lige overveje det igen  

Endnu engang 1000 tak for dit svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.