Klapvogn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

storm kom os i klapvogn da han var et ½år

Jamen jeg bliver da mere og mere overbevist  

Kæresten er nemlig klar til at vi skal udvide vognparken endnu engang. 

Hvilken klapvogn har du/i? Og er det én du kan anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Janni.

GitteC78 skriver:

Vi begyndte at bruges vores klapvogn, da Daniel var 6-7 mdr. til små ture.

Vi har lige solgt vores klapvogn, vi havde en Basson klapvogn, styret kunne vendes og reguleres i højden. Den havde punkterfri dæk. Vi satte den til salg, da vi snart skal ud og købe en søskend klapvogn.

1000 tak for dit svar. 

Vi har overvejet basson da vi har en basson barnevogn. Men tror vi kigger os omkring og ser hvad der lige falder os ind når vi kommer ud i butikken. 

Men uha jeg synes det er svært at vælge. Barnevogn var ikke svært, det var den der nærmest stod og skreg til os, og vi er rigtig glad for den. 

Anmeld

4. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Jamen jeg bliver da mere og mere overbevist  

Kæresten er nemlig klar til at vi skal udvide vognparken endnu engang. 

Hvilken klapvogn har du/i? Og er det én du kan anbefale? 

det er en vi bare har fået af nogen fra familien, så det er en gammel model ville gerne have en ny, så ville kigge til udsalg i jan/feb.

Anmeld

4. november 2011

GitteC78

Janni. skriver:

1000 tak for dit svar. 

Vi har overvejet basson da vi har en basson barnevogn. Men tror vi kigger os omkring og ser hvad der lige falder os ind når vi kommer ud i butikken. 

Men uha jeg synes det er svært at vælge. Barnevogn var ikke svært, det var den der nærmest stod og skreg til os, og vi er rigtig glad for den. 

Vi har også en Basson barnevogn, som vi også er super glade for. Derfor kiggede vi også efter en Basson klapvogn. Vi købte en brugt som var lidt under 1 år gammel, da vi købte den. Vi har været glad for den.

Nej det er ikke nemt at finde ud af hvilken klapvogn man skal vælge.

Anmeld

4. november 2011

Den lykkelige

Janni. skriver:

Hej piger

Jeg går og spekulerer så ofte på det med en klapvogn til Silas. Han runder lige straks 8 mdr  (kan slet ikke følge med... men det kender i jo..) 

Egentlig vil jeg gerne købe én til ham nu, fordi udsigten fra barnevognen bare ikke er det samme, og han sidder heller ikke særlig godt synes jeg.

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn? Nu tænker jeg ikke til at sove i, men på små ture osv?  

Fortæl også gerne hvilken klapvogn i kan anfale, det er jo en ren jungle der ude 

Min datter er også 8 mdr.. Men vi har købt emmaljunga cerox.. men vi bruger den aldrig.. men de gange vi har er den super..
Men jeg kan bedre lide barnevognen.. der kan man bedre have ens egne ting med og alt hvad man nu skal have med selvom det kun lige er en kort tur.. og hvis hun så skulle blive træt ligger hun bedre jo.. så følger lige med

Anmeld

4. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har en safe klapvogne fra Bilka. Punkterfri hjul, som er dejlig store, vendbart styr osv. God i ujævent terang.Den har vi været rigtig glade for!! Vh Stine

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

det er en vi bare har fået af nogen fra familien, så det er en gammel model ville gerne have en ny, så ville kigge til udsalg i jan/feb.

Men så længe det fungerer og ikke er en helt oldtids sag, og tung som bare pokker, så pyt da. 

Tror vi tager ud og kigger imorgen, så må vi se om vi skal have et nyt køretøj med hjem imorgen. 

Anmeld

4. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Men så længe det fungerer og ikke er en helt oldtids sag, og tung som bare pokker, så pyt da. 

Tror vi tager ud og kigger imorgen, så må vi se om vi skal have et nyt køretøj med hjem imorgen. 

ja det jo rigtig .. håber i finder en go en

Anmeld

4. november 2011

Mette.

Janni. skriver:

Hej piger

Jeg går og spekulerer så ofte på det med en klapvogn til Silas. Han runder lige straks 8 mdr  (kan slet ikke følge med... men det kender i jo..) 

Egentlig vil jeg gerne købe én til ham nu, fordi udsigten fra barnevognen bare ikke er det samme, og han sidder heller ikke særlig godt synes jeg.

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn? Nu tænker jeg ikke til at sove i, men på små ture osv?  

Fortæl også gerne hvilken klapvogn i kan anfale, det er jo en ren jungle der ude 

Vi købte klapvogn til Emilie da hun var 14 måneder, men kunne sagtens være startet før, vi havde bare ikke behovet.

Vi har en Emmaljunga Nitro city med svinghjul som kan låses foran. Den er så lækker, nem at gå med, let også kan ryggen ligges helt ned, så vi er fri for at have barnevogn med når vi skal på tur hvor hun skal sove til middag.

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Den lykkelige skriver:

Min datter er også 8 mdr.. Men vi har købt emmaljunga cerox.. men vi bruger den aldrig.. men de gange vi har er den super..
Men jeg kan bedre lide barnevognen.. der kan man bedre have ens egne ting med og alt hvad man nu skal have med selvom det kun lige er en kort tur.. og hvis hun så skulle blive træt ligger hun bedre jo.. så følger lige med

Velkommen til 

Jamen også én af de ting, jeg har tænkt på. Synes nu det er lidt svært. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.