Tulle28 skriver:
Dejligt de (måske) har fundet ud af hvad der er i vejen.Ang. amning, så skal du amme først og supplere med flasken bagefter, men de fleste børn vil tage flasken uanset hvad, så jeg ved ikke helt om du kan regne med om hun er sulten. Og så skal du huske, at den tid hun bruger væk fra dit bryst = tid hvor hun ikke får stimuleret mælkeproduktionen. Der er et appetitspring ved 5 uger (hmmm.... Eller er det 3??? Det står herinde på ammesiderne og ellers kan du finde det på ammenet.dk/wiki) - det jeg vil frem til er at du dermed godt kan risikere at sætte en stopper for amningen, ved at introducere flasken. At der ikke er nok næring i din mælk er noget sludder- den er sammensat præcis efter Roses behov!:-)
Jeg har bare læst en masse om, at de i den alder ikke KAN overspise. Forstået på den måde, at hvis de overfylder mavesækken, så kommer det bare retur som gylp. Så når hun ikke gylper det op, må det jo være fordi der stadig er plads og hun egentlig stadig er sulten.. Men hvis hun ikke tager på, selvom hun tømmer overspændte bryster, er jeg jo nødt til at supplere op

Kan også allerede nu mærke en forskel på hende, hun virker meget mere tilfreds..
Anmeld