For fanden da!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

Plysbjørnen

Åh nej dog...

Jeg føler så meget med dig... Og ja jeg ved godt hvordan det er, her er det så min mor der er depri, og ja det er usandsynlig hårdt...

Men hvis jeg kan gøre noget for dig, så må du endelig skrive, også hvis du bare trænger til at læsse af... Jeg vil altid være der...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Ny mor

Ih, kæreste, sender dig også lige et brev....

Knus Birgitte

Anmeld

11. februar 2009

ka li ja

Men hvis jeg kunne, så ville jeg sgu tvangsindlægge hele slænget, så jeg kunne få lidt fred...

..... ja lige præcis sådan har jeg det også engang imellem.... min mor drikker også.. selvom hun får dep medicin.. ikke smart, og min søster måtte lige selv kører en tur på psyk i aftes... jo jo her går det også godt.
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, udover at jeg kan følge dig 100%!! desværre..

vi er blevet mødre til hele vores familie, ikke kun vores unger!!!

skriv hvis der er noget søde

Anonym skriver:

Tusind tak alle søde, søde piger.

Jeg vender lige tilbage i morgen med svar til jer søde Linemus, Mebach og Astrid, men lige nu trænger jeg virkelig bare til at se dyner.

I skal bare vide, at jeg er så glad for, at jeg har jer og tusind tak for alle opbyggelighederne Sloggi og Ivf, det varmede virkelig meget.

Det går lidt bedre nu. Husherren og jeg har fået en lang god snak, så nu må jeg bare op på cyklen igen og håbe, at alting stadig står i morgen.

Men hvis jeg kunne, så ville jeg sgu tvangsindlægge hele slænget, så jeg kunne få lidt fred...

Stort knus fra mig, som bestemt godt kunne tænke mig en tøseaften...

Anmeld

11. februar 2009

Anonym trådstarter

Her kommer en lille update på historien:

Det lader til, at stormen hurtigt blev overstået for denne gang. Herren er i hvert fald helt normal og MEGET SKAMFULD OVER SIN UHØVISKE OPTRÆDEN som det sig hør og bør i dag.

Vi talte om, at når en grænse er blevet overskredet - og i dette tilfælde grænsen for at true lidt med, at man kunne finde på at gå sin vej - så er den sååååå nem at komme til at overskride igen, hvis man føler sig trængt lidt op i en krog og føler trang til at slå lidt fra sig.

Det er bare en grænse, jeg slet ikke kan leve med bliver overskredet, så det må bare stoppe. Nu er han heldigvis blevet skrevet på venteliste hos en psykolog og så må han sgu hen at arbejde med sig selv, for jeg kan slet ikke hjælpe ham, når han river gulvtæppet væk under vores forhold. Den tosse. Den elskelige gamle tosse. Nøj, hvor jeg dog håber, han snart får det godt igen...

Min mor skal jeg til at ringe til nu for at høre, hvordan hun forholder sig til verden i dag.

I skal alle sammen have så mange tusinde tak og knus for alt det, I har skrevet til mig. Det varmer virkelig meget og hjælper meget på ensomhedsfølelsen!!

Knus fra mig

Anmeld

11. februar 2009

Anonym trådstarter

ivfmarie skriver:

Åhh kæreste ven...

Det ku næsten virke som om der er en højere mening med al den elendighed på én gang?? Måske for at teste dig og din styrke? Jeg ville nok selv være tilbøjelig til at bukke under og gi efter - men ikke du, DU kan klare det. Du er så sej, og har kæmpet dig igennem så mange andre grumme ting, og er altid kommet stærkere ud på den anden side. Det skal du også gøre denne gang. Også selvom det måske lige nu kan virke uovervindeligt.

Jeg tænker på dig (jer) og håber det bedste.

Knus og masser af kosmisk kærlighed til dig og dine nærmeste fra Maire

Tusind tak for de ord, kæreste Marie. Det er edder brøleme opbyggelig tale, der kan bruges til noget. Du har ret! Det er kampånden, der må på igen! Det nytter ikke at lægge sig ned og have ondt af sig selv, det får jeg det kun værre af.
Så tusind tak endnu engang, min kære ven.

Knus fra mig.

Anmeld

11. februar 2009

Anonym trådstarter

Loggidut skriver:

Jeg sender dig ikke en PB, for jeg ved du er en af dem som heldigvis rækker hånden ud, når du har brug for det.

Jeg kan så levende forstå hvordan det må føles at være den som skal holde alle andre oven vande, men ved du hvad søde ven...nogle mennesker drukner faktisk undervejs, når de forsøger.
Har du overvejet om du selv har brug for noget´hjælp og støtte i det her?
Du har altid været den der gav, og gav, ihvertfald som jeg kender dig, og måske er det snart på tide at få bare lidt retur?

Måske ville en snak med din læge være på plads, eller måske tage kontakt til AA, som pårørende, og hør hvad muligheder du har for at få noget hjælp?

Uanset hvad, så håber jeg din MSN funker igen, og har du lyst til at råbe og brøle der, så er du velkommen...jeg har ingen vise ord, men bare så du ved hvor du har mig...aj det ved du jo!

Lige nu har jeg ikke mange midler i min magt, men for pokker hvor ville jeg ønske jeg sad ved siden af dig, og hylede sammen med dig!

Næste gang der bliver holdt IVF/Linemus kællinge hygge kom sammen, så har du sgu nærmest krav på en en plads på første række i sofaen, for det er lige hvad jeg tror du trænger til...koble fra og være dig selv, bare en enkelt aften!

aj vrøvl og gaz, du ved helt nøjagtigt hvor meget jeg holder af dig!

Kæreste Loggi, tusind tak for endnu et klarsyn fra din side.
Du er altså en vis kvinde, er du... Og det er faktisk lige præcis for dine vise ord, jeg elsker at læse dine meninger, så uanset, at du tror du kommer med vrøvl og gaz, så oser dine skrifter altså af vise ord.

Jeg har prøvet noget voksne børn af alkoholikere engang, men det var ikke lige mig. Jeg kom hurtigt til at sidde og hjælpe de andre i stedet for og så er jeg jo lige vidt. Men måske man har ændret sig og skulle give det en chance igen...

Anywhos kan du godt vente et MSN brøl en af dagene

Knus fra mig

Anmeld

11. februar 2009

Anonym trådstarter

Trold skriver:

Åh nej dog...

Jeg føler så meget med dig... Og ja jeg ved godt hvordan det er, her er det så min mor der er depri, og ja det er usandsynlig hårdt...

Men hvis jeg kan gøre noget for dig, så må du endelig skrive, også hvis du bare trænger til at læsse af... Jeg vil altid være der...

Betina

Tusind tak for dine ord, kæreste Trold, det er fileme rart at vide, man ikke er alene.

Det gør mig ondt at høre, at din mor også lider af depressioner. Det er noget argt lort er det. Det er nemlig også depressioner, der ligger til grund for, at min mor drikker, så når hun holder op med at drikke, står man som regel med en fed depression at tage sig af.

Tusind tak for tilbuddet om at læsse af og du skal vide, at du også er mere end velkommen til at skrive til mig, hvis du har noget at skulle af med! Det er rart at tale med nogle, der kender til problemerne på egen krop.

Knus fra mig

Anmeld

11. februar 2009

Anonym trådstarter

ka li ja skriver:

..... ja lige præcis sådan har jeg det også engang imellem.... min mor drikker også.. selvom hun får dep medicin.. ikke smart, og min søster måtte lige selv kører en tur på psyk i aftes... jo jo her går det også godt.
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, udover at jeg kan følge dig 100%!! desværre..

vi er blevet mødre til hele vores familie, ikke kun vores unger!!!

skriv hvis der er noget søde

Øv, hvor er jeg ked af at høre, at det heller ikke går godt hjemme hos jer. Vi skal fandeme ikke være mødre for den flok ansvarsløse nisserøve! Kan de så tage sig sammen!

Åååååh ja, tænk, hvis man bare kunne indlægge hele banden og så kunne man sidde derhjemme og hygge sig med sine RIGTIGE børn, som jo opfører sig som englebasser ifht de umulige kæmpebørn.

Min mor får også antidepressiver en masse og ja, det kan kun være en lækker cocktail at sluge sammen med sprut.

Kors altså, jeg har lige talt med hende og hun lød bare ikke godt. Da vi kørte hende på afvænning for 2 uger siden var hun noget mere sammenhængende at høre på og da havde hun en promille på 1,59. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvad den er på lige nu. Og det værste er, at hun selv tror, at hun godt kan smutte ud at handle alligevel og så vælter hun på sin cykel og jaaahrmenn.
Det er sgu så anstrengende, fordi man skal gå og bekymre sig for bæstet hele tiden. Og det er også så trist, fordi hun lige havde det så godt i så lang tid og var en dejlig mormor osv. ØV!

Nu kalder kørekortet i hvert fald igen på mig, for hvis jeg havde haft sådan et kunne jeg i det mindste tage vognen og køre hende i behandling igen, for ikke nok med at husbond selv har problemer, så er han også gået i anti-mormor mode og føler sig udnyttet og misbrugt af hende, så ham vil jeg ikke spørge, om han vil køre for os, for så ender det vel bare med endnu en indebrændt reaktion fra ham om et par dage...
Jeg vil have et kørekort og andre mennesker - med undtagelse af jer og min lille pige naturligvis og muligvis et par andre også - har fanden skabt.

Men kære Kalaha, du skal også bare skrive til mig, hvis du trænger til at råbe sgu og fanden eller noget andet!!

Stort knus fra mig

Anmeld

11. februar 2009

Muffinmus

Hader også når min bio far ringer og er stok stiv..der sker et par gange om ugen nemlig...
Er glad for ahn bor på Sjælland og ikke lige kan komme forbi for mine unger skal ikke se deres morfar så hamrende berset hver dag..og det bliver ikke bedre, han har drukket i over 20 år nu. Vi kan ikke gøre mere for ham
DEt er anderledes med din mor, hun er ikke fortabt endnu så kan godt forstå du vil kæmpe for at få hende indlagt igen.
Uha, det er farligt når mændende lukker sig inde, mere end de titi gør i forvejen.
Kan ikke sige meget mere end jeg virkelig håber han vil snakke med dig snart så han kan komme oven på.
Du fortjener en krammer

Anmeld

11. februar 2009

Helle30

Hej søde. Jeg vil bare lige fortælle, at jeg har læst med, og jeg tænker meget på dig.

Det er jo lige præcis sådan, som Kalaha skriver - at du står i en situation, hvor du føler dig tvunget til at være mor for din egen mor og for manden. Jeg håber for jer, at I går lysere tider i møde. Og nu vi taler om lysere tider, så kan håbet jo være, at både mandens og din mors mørke humør vil blive bedre, når dagene bliver længere. Dét uanset, så håber jeg, de begge vil tage imod noget hjælp, så du ikke skal føle, det hele ligger på dine skuldre.

Dét med det kørekort synes jeg altså, er en god idé uanset hvad. Hvis du kan køre, er du meget mere fri til at gøre, som du vil. - Tage bilen og køre ud for dig selv og tage en pause fra det hele. Sådan har jeg det ihvertfald.
Og så synes jeg, du skal unde dig selv at suse afsted til sådan en aften som den, Ivferen og Line holdt forleden. Bare koble af og grine og droppe alle bekymringer.

Kæmpe knus fra mig til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.