ka li ja skriver:
Men hvis jeg kunne, så ville jeg sgu tvangsindlægge hele slænget, så jeg kunne få lidt fred... 
..... ja lige præcis sådan har jeg det også engang imellem.... min mor drikker også.. selvom hun får dep medicin.. ikke smart, og min søster måtte lige selv kører en tur på psyk i aftes... jo jo her går det også godt.
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, udover at jeg kan følge dig 100%!! desværre..
vi er blevet mødre til hele vores familie, ikke kun vores unger!!!
skriv hvis der er noget søde
Øv, hvor er jeg ked af at høre, at det heller ikke går godt hjemme hos jer. Vi skal fandeme ikke være mødre for den flok ansvarsløse nisserøve! Kan de så tage sig sammen!
Åååååh ja, tænk, hvis man bare kunne indlægge hele banden og så kunne man sidde derhjemme og hygge sig med sine RIGTIGE børn, som jo opfører sig som englebasser ifht de umulige kæmpebørn.
Min mor får også antidepressiver en masse og ja, det kan kun være en lækker cocktail at sluge sammen med sprut.
Kors altså, jeg har lige talt med hende og hun lød bare ikke godt. Da vi kørte hende på afvænning for 2 uger siden var hun noget mere sammenhængende at høre på og da havde hun en promille på 1,59. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvad den er på lige nu. Og det værste er, at hun selv tror, at hun godt kan smutte ud at handle alligevel og så vælter hun på sin cykel og jaaahrmenn.
Det er sgu så anstrengende, fordi man skal gå og bekymre sig for bæstet hele tiden. Og det er også så trist, fordi hun lige havde det så godt i så lang tid og var en dejlig mormor osv. ØV!
Nu kalder kørekortet i hvert fald igen på mig, for hvis jeg havde haft sådan et kunne jeg i det mindste tage vognen og køre hende i behandling igen, for ikke nok med at husbond selv har problemer, så er han også gået i anti-mormor mode og føler sig udnyttet og misbrugt af hende, så ham vil jeg ikke spørge, om han vil køre for os, for så ender det vel bare med endnu en indebrændt reaktion fra ham om et par dage...
Jeg vil have et kørekort og andre mennesker - med undtagelse af jer og min lille pige naturligvis og muligvis et par andre også

- har fanden skabt.
Men kære Kalaha, du skal også bare skrive til mig, hvis du trænger til at råbe sgu og fanden eller noget andet!!
Stort knus fra mig