For fanden da!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Anonym trådstarter

Holder de aldrig op???
Ikke nok med at husbond stadig er deprim, så er min mor også begyndt at drikke igen efter 3½ års ædruelighed. Eller igen er vel en tilsnigelse, for hun begyndte - selvfølgelig - i oktober, da husbond gik ned med flaget.

Nu har hun lige været en tur i behandling og så er hun kraft helvede fuld samme aften, hun er kommet hjem.
Jeg har lige haft hende i røret og hun er komplet uforståelig og jeg vil have hende indlagt igen osv osv osv.

I dag har husbond også været ved lægen igen, hvorefter han kommer hjem og er fuldstændigt indebrændt - efter vi ellers har haft det godt sammen de sidste par måneder - og vil ikke tale med mig.

Vi har en aftale om, at hvis han fik det sådan igen skulle han ikke lade det gå ud over mig, skulle han sige til mig: jeg elsker dig, jeg vil være sammen med dig, jeg vil ikke ødelægge vores familie, men jeg har brug for at være lidt i fred.
Men det er han ikke i stand til at overholde i dag og er bare trist og indelukket. Jeg må ikke spørge til ham, jeg må ikke en skid og han vil ikke engang sige, at han ikke vil gå sin vej.
Til sidst tænkte jeg fuck det hele og gik i seng og så kom han ind til mig og faldt i søvn.

Da vi vågnede holdt han om mig og sagde undskyld og han vidste ikke hvad der var galt, men han elskede mig og ville aldrig gøre mig ked af det eller såre mig og han ville aldrig miste mig.
Jeg var bare TRÆT!

Og nu har jeg så lige talt med min mor, som endte med at knaldre røret på, fordi jeg ikke ville lade hende tale med datteren, fordi hun lød usandsynligt snøvlende og ikke som sig selv.

Så nu har jeg virkelig bare brug for at få luft!! Jeg har lyst til at skrige og hyle og råbe og slå og jeg har bare fået nok!! Hvordan fanden skal jeg slippe igennem det her?

Knus fra mig - og tak for de øjne, der har læst med. Jeg har gjort mig anonym, for de øjne, der ikke kender mig i forvejen, men I andre må skam gerne vide, hvem jeg er. Lad bare venligst være med at kalde mig ved mit navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Lene76

Hej søde.... (jeg ved godt hvem du er)
Sådan noget møg med det hele hva, sender dig lige et stort varmt kram

Håber det blir bedre med din mor, og at hun lader sig indlægge frivilligt.

Knus Lene

Anmeld

10. februar 2009

linemus

Åh, for h..... - det er jeg ked af at høre. Og så begge to på en gang. Ej, ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg ville give dig en million krammere, hvis du stod her ved mig. Læs endelig af på os, det ved du vi er her for. Jeg håber du/I kommer igennem det med hjertet i behold og skinnet på næsen og hvad man ellers kan risikere at miste på sådan en rutchetur.

Mange mange tanker og knus Line

Anmeld

10. februar 2009

Anonym trådstarter

Tusind tak skal I have, I to. Det hjælper altid at hyle lidt op og blive hørt.

Anmeld

10. februar 2009

Rasmine

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.
Har sendt dig en PB.

Anmeld

10. februar 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.
Har sendt dig en PB.

Samme...

Anmeld

10. februar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Samme...

Og ditto...

Anmeld

10. februar 2009

ivfmarie

Åhh kæreste ven...

Det ku næsten virke som om der er en højere mening med al den elendighed på én gang?? Måske for at teste dig og din styrke? Jeg ville nok selv være tilbøjelig til at bukke under og gi efter - men ikke du, DU kan klare det. Du er så sej, og har kæmpet dig igennem så mange andre grumme ting, og er altid kommet stærkere ud på den anden side. Det skal du også gøre denne gang. Også selvom det måske lige nu kan virke uovervindeligt.

Jeg tænker på dig (jer) og håber det bedste.

Knus og masser af kosmisk kærlighed til dig og dine nærmeste fra Maire

Anmeld

10. februar 2009

Loggidut

Jeg sender dig ikke en PB, for jeg ved du er en af dem som heldigvis rækker hånden ud, når du har brug for det.

Jeg kan så levende forstå hvordan det må føles at være den som skal holde alle andre oven vande, men ved du hvad søde ven...nogle mennesker drukner faktisk undervejs, når de forsøger.
Har du overvejet om du selv har brug for noget´hjælp og støtte i det her?
Du har altid været den der gav, og gav, ihvertfald som jeg kender dig, og måske er det snart på tide at få bare lidt retur?

Måske ville en snak med din læge være på plads, eller måske tage kontakt til AA, som pårørende, og hør hvad muligheder du har for at få noget hjælp?

Uanset hvad, så håber jeg din MSN funker igen, og har du lyst til at råbe og brøle der, så er du velkommen...jeg har ingen vise ord, men bare så du ved hvor du har mig...aj det ved du jo!

Lige nu har jeg ikke mange midler i min magt, men for pokker hvor ville jeg ønske jeg sad ved siden af dig, og hylede sammen med dig!

Næste gang der bliver holdt IVF/Linemus kællinge hygge kom sammen, så har du sgu nærmest krav på en en plads på første række i sofaen, for det er lige hvad jeg tror du trænger til...koble fra og være dig selv, bare en enkelt aften!

aj vrøvl og gaz, du ved helt nøjagtigt hvor meget jeg holder af dig!

Anmeld

10. februar 2009

Anonym trådstarter

Tusind tak alle søde, søde piger.

Jeg vender lige tilbage i morgen med svar til jer søde Linemus, Mebach og Astrid, men lige nu trænger jeg virkelig bare til at se dyner.

I skal bare vide, at jeg er så glad for, at jeg har jer og tusind tak for alle opbyggelighederne Sloggi og Ivf, det varmede virkelig meget.

Det går lidt bedre nu. Husherren og jeg har fået en lang god snak, så nu må jeg bare op på cyklen igen og håbe, at alting stadig står i morgen.

Men hvis jeg kunne, så ville jeg sgu tvangsindlægge hele slænget, så jeg kunne få lidt fred...

Stort knus fra mig, som bestemt godt kunne tænke mig en tøseaften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.