Jeg har lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Det er også rigtig stort, og det er nemlig lidt uvirkeligt når man ikke kan mærke noget. Og især hvis man heller ikke kan se noget på maven, det kunne man ikke på mig. Men det varer nok ikke længe før du kan begyndte at mærke bebsen

Nu kan man så se en lille bule på min mave da jeg plejer og være rigtig tynd. Men det er heller ikke det store man kan se:-). Jeg tager det stille og rolig og glæder mig bare til det øjeblik hvor jeg kan mærke den lille bebs.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

EKBJ

Cookiemonsteret skriver:

Kan jeg godt forstå   ! men det er en fantastisk følelse når man mærker baby første gang  

- Bare skriv hvis du får brug for det  

Jeg blev selv gravid som 15-årige, jeg valgte så barnet fra, fordi jeg SLET ikke var klar, men fik barn da jeg var 19..  

Jeg synes det var for hådrt psykisk at få fjernet barnet da jeg var i 13+0 da jeg fandt ud af at jeg var gravid :-(. Derfor har jeg valgt som jeg har, og tror jeg kan klare det da jeg har to familier der støtter mig 110 % (min kærestes og min egen). 

Anmeld

3. november 2011

Drømme

EKBJ skriver:

Jeg synes det var for hådrt psykisk at få fjernet barnet da jeg var i 13+0 da jeg fandt ud af at jeg var gravid :-(. Derfor har jeg valgt som jeg har, og tror jeg kan klare det da jeg har to familier der støtter mig 110 % (min kærestes og min egen). 

Er du klar på det, og har du støtten hos dig, så er jeg også sikker på du nok skal klare den

Jeg fik beskrevet følelsen af liv som "en fisk der står med halen", og det var den beskrivelse der ramte følelsen hos mig

HAr mærket liv siden uge 13, og første spark kom 16+0. Den kommende far mærkede vidunderet 18+0 og spark jeg kunne se på maven kom 22+0..
Bare vær tålmodig

Jeg syntes også det i starten føltes som luft i maven, bare uden der ligesom kom en prut - måske du kan fornemme det ?

Held og lykke med det hele - du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål Selvom jeg selv er.. Ung / halvung, så er det jo lige så nyt for mig som for dig

Er 21 år og 23+3 i dag - termin den 27. februar 2012

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Drømme skriver:

Er du klar på det, og har du støtten hos dig, så er jeg også sikker på du nok skal klare den

Jeg fik beskrevet følelsen af liv som "en fisk der står med halen", og det var den beskrivelse der ramte følelsen hos mig

HAr mærket liv siden uge 13, og første spark kom 16+0. Den kommende far mærkede vidunderet 18+0 og spark jeg kunne se på maven kom 22+0..
Bare vær tålmodig

Jeg syntes også det i starten føltes som luft i maven, bare uden der ligesom kom en prut - måske du kan fornemme det ?

Held og lykke med det hele - du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål Selvom jeg selv er.. Ung / halvung, så er det jo lige så nyt for mig som for dig

Er 21 år og 23+3 i dag - termin den 27. februar 2012

Hold da op det var tidligt du kunne mærke den. 
Jeg glæder mig bare til det. Har fået at vide jeg nok ville kunne mærke den i 18. - 20. uge :-).

Skal til min anden scanning i 18. uge hvor jeg skal have kønnet at vide.  

Anmeld

3. november 2011

Drømme

EKBJ skriver:

Hold da op det var tidligt du kunne mærke den. 
Jeg glæder mig bare til det. Har fået at vide jeg nok ville kunne mærke den i 18. - 20. uge :-).

Skal til min anden scanning i 18. uge hvor jeg skal have kønnet at vide.  

Ja, det var tidligt, men jeg har også været meget heldig på det punkt Og jeg har endda foranliggende moderkage, hvilket ofte gør, at folk først kan mærke liv omkring uge 20-22..

Ej hvor spændende
Vi har valgt ikke at få kønnet at vide, så går bare og venter meget spændt på at få den lille spirevip ud til februar

Jeg vil glæde mig til at følge med i din graviditet

Har du fået taget et par billeder af maven ?
Ellers så tag at gøre det, og mål hofter, talje og bryst - det er virkelig sjovt og overraskende hvor hurtigt det lige pludselig vokser

Anmeld

3. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

Nu kan man så se en lille bule på min mave da jeg plejer og være rigtig tynd. Men det er heller ikke det store man kan se:-). Jeg tager det stille og rolig og glæder mig bare til det øjeblik hvor jeg kan mærke den lille bebs.. 

Dét kan jeg godt forstå

Anmeld

4. november 2011

EKBJ

Drømme skriver:

Ja, det var tidligt, men jeg har også været meget heldig på det punkt Og jeg har endda foranliggende moderkage, hvilket ofte gør, at folk først kan mærke liv omkring uge 20-22..

Ej hvor spændende
Vi har valgt ikke at få kønnet at vide, så går bare og venter meget spændt på at få den lille spirevip ud til februar

Jeg vil glæde mig til at følge med i din graviditet

Har du fået taget et par billeder af maven ?
Ellers så tag at gøre det, og mål hofter, talje og bryst - det er virkelig sjovt og overraskende hvor hurtigt det lige pludselig vokser

Har en veninde der utrolig gerne vil tage billeder hver 1. dag i hver måned. :-) for at følge med i hvor meget min mave og krop udvikler sig hehe. ret sjovt! men synes det går stærkt.!! 

Anmeld

5. november 2011

Drømme

EKBJ skriver:

Har en veninde der utrolig gerne vil tage billeder hver 1. dag i hver måned. :-) for at følge med i hvor meget min mave og krop udvikler sig hehe. ret sjovt! men synes det går stærkt.!! 

Synes jeg også
Hehe

Anmeld

5. november 2011

RandiR

Stort tillykke til dig og din kæreste

Selvom jeg er 24 uger henne og mærker lillepigen hver dag, kan det indimellem stadig virke lidt uvirkeligt for mig. Tror det er meget normalt For os der står for at være forældre for første gang kan det være svært at forestille sig hvad der er ved at ske. Det hele er jo helt nyt og uprøvet. Det kommer vidst ikke altid an på alderen...

Jeg mærkede den første boblende fornemmelse da jeg var 14 uger henne. Til at starte med skal man ligge helt stille på ryggen, så kommer det lige pludseligt. Sjov fornemmelse

Anmeld

5. november 2011

Clisolka

EKBJ skriver:

Jeg fandt for 4 dage siden ud af at jeg er gravid i 14. uge:-). 
Min kæreste og jeg har på trods af min unge alder valgt at få barnet. 

Jeg har tremin den 8 maj. 

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Stort tillykke med graviditeten 

Jeg mærkede ikke de berømte bobler, men fik et spark først - det var først senere jeg mærkede bobler. Jeg var 17+4 da Isabella begyndte at sparke mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.