Jeg har lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. november 2011

EKBJ

Jeg fandt for 4 dage siden ud af at jeg er gravid i 14. uge:-). 
Min kæreste og jeg har på trods af min unge alder valgt at få barnet. 

Jeg har tremin den 8 maj. 

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Cookiemonsteret

EKBJ skriver:

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Først Tillykke med Graviditeten  

- Men Du burde begynde at kunne mærke nogle små Bobler i maven  ( føltes lidt som sommerfugle i maven )  Omkring nu her, Et par uger til er ikk unormalt  Og spark kan du først rigtig mærker efter uger 19  

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Det er vel svært lige og kunne sidde og sige det er ham/hende man kan mærke når man ikke kender til følelsen?:-). 

Anmeld

3. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

Jeg tror at jeg kunne mærke hende omkring 17. uge i form af små bobler i maven Der gik noget tid før jeg kunne mærke rigtige spark fordi hun lå bagved moderkagen . Tror jeg kunne mærke det for alvor omkring uge 21-22 Og så lidt senere kunne farmand mærke det også

Anmeld

3. november 2011

vitapigen

jeg var i uge 19 da jeg kunne mærke små bobler

Anmeld

3. november 2011

Cookiemonsteret

EKBJ skriver:

Det er vel svært lige og kunne sidde og sige det er ham/hende man kan mærke når man ikke kender til følelsen?:-). 

du kender følelsen af at have sommerfugle imaven ikke ? sådan føltes det de første par gange  

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Jeg tror at jeg kunne mærke hende omkring 17. uge i form af små bobler i maven Der gik noget tid før jeg kunne mærke rigtige spark fordi hun lå bagved moderkagen . Tror jeg kunne mærke det for alvor omkring uge 21-22 Og så lidt senere kunne farmand mærke det også

Jeg håber snart jeg kan mærke noget, for det er godt nok uvirkeligt!:-). 

Anmeld

3. november 2011

ano14316

jeg følte aldrig bobler.. 

mærkede ham første gang i uge 20

Anmeld

3. november 2011

lycly

EKBJ skriver:

Det er også rigtig stort, og det er nemlig lidt uvirkeligt når man ikke kan mærke noget. Og især hvis man heller ikke kan se noget på maven, det kunne man ikke på mig. Men det varer nok ikke længe før du kan begyndte at mærke bebsen

Anmeld

3. november 2011

Cookiemonsteret

EKBJ skriver:

Kan jeg godt forstå   ! men det er en fantastisk følelse når man mærker baby første gang  

- Bare skriv hvis du får brug for det  

Jeg blev selv gravid som 15-årige, jeg valgte så barnet fra, fordi jeg SLET ikke var klar, men fik barn da jeg var 19..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.