Jeg har lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

EKBJ

RandiR skriver:

Stort tillykke til dig og din kæreste

Selvom jeg er 24 uger henne og mærker lillepigen hver dag, kan det indimellem stadig virke lidt uvirkeligt for mig. Tror det er meget normalt For os der står for at være forældre for første gang kan det være svært at forestille sig hvad der er ved at ske. Det hele er jo helt nyt og uprøvet. Det kommer vidst ikke altid an på alderen...

Jeg mærkede den første boblende fornemmelse da jeg var 14 uger henne. Til at starte med skal man ligge helt stille på ryggen, så kommer det lige pludseligt. Sjov fornemmelse

Kan man ikke i starten være i tvivl om, om det er bebsen man mærker eller noget helt andet? :-). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

EKBJ

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke med graviditeten 

Jeg mærkede ikke de berømte bobler, men fik et spark først - det var først senere jeg mærkede bobler. Jeg var 17+4 da Isabella begyndte at sparke mig 

Det er sjovt det er så forskelligt ved kvinder? :-). 

- er spændt på hvordan det bliver ved mig.  

Anmeld

5. november 2011

RandiR

Jo da. Jeg var i tvivl, men da det var en anden boblende fornemmelse end jeg før har mærket, så besluttede jeg mig for at det måtte være bebsen

Anmeld

5. november 2011

Clisolka

EKBJ skriver:

Det er sjovt det er så forskelligt ved kvinder? :-). 

- er spændt på hvordan det bliver ved mig.  

Ja, det er lidt sjovt at læse  Uh, jeg glæder mig til at følge dig 

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

Babymor2010 skriver:

Ja, det er lidt sjovt at læse  Uh, jeg glæder mig til at følge dig 

Anmeld

5. november 2011

SussieThyssen

EKBJ skriver:

Jeg fandt for 4 dage siden ud af at jeg er gravid i 14. uge:-). 
Min kæreste og jeg har på trods af min unge alder valgt at få barnet. 

Jeg har tremin den 8 maj. 

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Det er meget forskelligt hvornår man kan mærke den bette.
Nogle er tidligere på den end andre. Det hænger sammen med i hvor god kontakt du er med din krop og hvor barnet ligger inde i din livmoder i forhold til fx moderkagen.

Nogle mærker først liv i uge 17-20 andre omkring 12-14 uge, når de er førstegangsgravide.
Ligeledes føles det også forskelligt fra kvinde til kvinde, og endda fra graviditet til graviditet.
For nogle er det som bobler, for andre, som de har en reje, der ligger og vrikker inde i livmoderen, og atter andre som små skub og puf.
Så du må jo bare se, hvad du kan mærke, når tiden er inde.

Og tillykke med graviditeten. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

SussieThyssen skriver:

Det er meget forskelligt hvornår man kan mærke den bette.
Nogle er tidligere på den end andre. Det hænger sammen med i hvor god kontakt du er med din krop og hvor barnet ligger inde i din livmoder i forhold til fx moderkagen.

Nogle mærker først liv i uge 17-20 andre omkring 12-14 uge, når de er førstegangsgravide.
Ligeledes føles det også forskelligt fra kvinde til kvinde, og endda fra graviditet til graviditet.
For nogle er det som bobler, for andre, som de har en reje, der ligger og vrikker inde i livmoderen, og atter andre som små skub og puf.
Så du må jo bare se, hvad du kan mærke, når tiden er inde.

Og tillykke med graviditeten. 

Kærligst
Sussie

Tusinde tak:-).  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.