Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Angelspot

Åhh tror ikke meningen med videoerne er at få folk til at tude, men det er for mit vedkommende fuldstændig umuligt, ikke at græde! Mærker helt ind i mit hjerte hvor forfærdeligt det må være at miste et barn. At i er kommet så langt til at i nu kan mindes ved sådanne videoer, er så stort og fantastisk! Dine videoer rørte mig dybt og hvis det er muligt, elsker jeg min familie endnu højere og er evigt taknemmelig for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Camillago

Der skal meget til at få mig til at fælde tårer, men hold op hvor de triller nu.

Det er så uretfærdigt!

Varme tanker til jer.

Anmeld

3. november 2011

Bshizzle

Utrolig dejlig video / Billeder af jeres smukke Emma..

Hvor var det svært at holde tårene tilbage.. så de fik frit løb ..
Hvor må det være en svær ting at skulle opleve i ens liv, at man slet ikke kan sætte ord på ens dybeste sorg man må igennem...
( kan se det er noget tid siden emma blev til en smuk engel.. men så smukt som det er skrevet..." I hjertet gemt.. aldrig glemt.." ).

Anmeld

3. november 2011

Guldet

Hvor er den smuk lavet.. og sikke en dejlig engel

Anmeld

3. november 2011

SaraB

Jeg sidder med tårer i øjenene... På arbejde!

Jeres datter er i Paradiset!

Anmeld

3. november 2011

betjenten

Christina.78 skriver:

Lavede dem som en del af sorgprocessen dengang...ser ´dem idag med glæde i hjertet over at være blevet beriget med så skøn en datter omend hun er i himlen...

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=540270f7270096e3228ff1

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=541cd1a453bb82be0d6b7d

de ligger også på vores hjemmeside sammen med andet om Emma

Hvor er den smuk!!! Den går jo lige i hjertet, og ja den fortæller vist om enhver forældres VÆRSTE mareridt...

Anmeld

3. november 2011

june1987

håber hun sidder på den smukkeste 

puha kunne ikke se den ihvertfald ikke ret meget sad med tåre i øjenene 

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

nej, som en skrev herinde..det var ikke for at få Jer til at græde

sad bare lige og kiggede på smukke digte til ens englebørn oog fik lige lyst til at mindes min dejlige datter endnu en gang via mine to videoer til hende..( som skrevet to ting der virkelig hjalp igennem sorgprocessen - og stadig gør)..idag mindes vi hende på en god måde når vi ser videoerne..selvfølgelig stadig med en klump i halsen og muligvis også en tåre i øjenkrogen  men ikke sådan at vi falder i det store sorte hul igen..den er vi kommet op af..vi er ikke ude af sorgen (kommer man aldrig) men et godt stykke videre..takket været så mange søde mennesker der lyttede, så med og selvfølgelig også vores guldklump Cecilie..hun er ingen erstatning for Emma overhovedet men hun gjorde ihvertfald livet lidt lettere efterfølgende..

Men tak fordi I i giver jeres besyv med, tak for alle Jeres varmende ord - det varmer utroligt meget

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

Bondefruen skriver:

Åh, kæreste Christina - du må simpelthen ikke lægge sådanne videoer ind - holy crap hvir jeg stortuder.

Du sgu en sej Qvinde!

det du nu også med dine to historier..dejlige børn der også vil livet

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

chael skriver:

Uha, den kravlede helt ind under huden!!

Og tårene trillede. Hvor er det dog tragisk.

MEn godt at i har fået så meget godt med fra hende. Hvor er hun fin, men dog så skrøblig..

Sender lige et

*Camilla

så lille og fin ja men skrøbelig..hun gjorde alt til skamme med ftf..lille men dog så babyagtig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.