Min mindevideo om Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Sasja77

Smukt! Puha.....du får lige en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Tvillingemor80

sikke en smuk lille pige og sikke et tragisk tab 

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De varmeste tanker - en meget varm video af jeres datter som lyser klar fra himlen af til jer

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Årh , hvor jeg tuder .. Kan slet ikke bære at se de der små kister .. Det er SÅ uretfærdigt at nogle skal igennem så stort et tab !!

til jer

Anmeld

3. november 2011

*Louise*

Kære Christina

Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i hvor hårdt det måtte være for jer og skulle igennem det at miste et barn! Det dyrebareste man ejer... Man er den første til at holde sine børns hænder og tror på de skal være de sidste til at holde ens selv i hånden. Men sådan skulle det desværre ikke gå for jer... I stedet kom i til at skulle sige på gensyn til jeres lille engel, alt alt for tidlig....

Hun kæmpede, kæmpede for at blive hos jer... Det kan man da kun kalde for kærlighed. Alligevel gav den lille krop op til sidst, og i sider tilbage med minderne om hende og om det hun nåede at give jer inden hendes sidste rejse.....

Gør mig frygtelig ondt at i har måtte dette igennem, men samme tid kan jeg glædes over at se jeres guddommelige dejlige lille datter ligge der på hendes farmands bryst og nyde de sidste timer af hendes alt for korte liv......

Hun vil altid være hos jer, i hjertet vil der aldrig være nogen som kan tage hende fra jer.... Og i ses igen om mange år!

De varmeste hilsner fra Louise

Anmeld

3. november 2011

Mette M

Virkelig nogle smukke videoer. Kan da slet ikke holde tårene tilbage.

Hvor var hun dog en fin lille pige..

Anmeld

3. november 2011

Isabella_mor

sidder selv og STORTUDER... puuhaa. det var godtnok smukt lavet til jeres lille Emma  og hvor var hun et smukt barn 

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

EmmaJosephine skriver:

SÅ SMUKT!!! 

Sidder her med tårer i øjene 

tak for de søde ord..

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

Sasja77 skriver:

Smukt! Puha.....du får lige en

tak

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

*Louise* skriver:

Kære Christina

Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i hvor hårdt det måtte være for jer og skulle igennem det at miste et barn! Det dyrebareste man ejer... Man er den første til at holde sine børns hænder og tror på de skal være de sidste til at holde ens selv i hånden. Men sådan skulle det desværre ikke gå for jer... I stedet kom i til at skulle sige på gensyn til jeres lille engel, alt alt for tidlig....

Hun kæmpede, kæmpede for at blive hos jer... Det kan man da kun kalde for kærlighed. Alligevel gav den lille krop op til sidst, og i sider tilbage med minderne om hende og om det hun nåede at give jer inden hendes sidste rejse.....

Gør mig frygtelig ondt at i har måtte dette igennem, men samme tid kan jeg glædes over at se jeres guddommelige dejlige lille datter ligge der på hendes farmands bryst og nyde de sidste timer af hendes alt for korte liv......

Hun vil altid være hos jer, i hjertet vil der aldrig være nogen som kan tage hende fra jer.... Og i ses igen om mange år!

De varmeste hilsner fra Louise

Kæreste Louise

Takker så mange gange for dine smukke ord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.