Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er gravid! Passer jo lige præcis med, at du skal beslutte dig nu, og at du ellers har 6+ måneder igen til en lille ny kommer
Venter spændt søde Caroline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby, bryllup. eller uddannelse
ej så blev man da gdt nok nygerrig !
Hva er det for en stor beslutning???
Frk-Lotusblomst skriver: Det er ikke en graviditet. For du sagde for et par dage siden du først skulle have baby igen når du var færdig med uddannelse.Og hvis det skulle være en graviditet skulle du være omkring 11-12-13 uger henne nu og hvad ville du så have at skulle beslutte dig om? Det kunne være en NF der var gået skævt, men så tror jeg nu ikke du ville skrive på den måde. Derfor ingen baby til dig i maj. Og uddannelse, det tror jeg da du er fastbesluttet på. Måske har du fået et enestående jobtilbud? Fordi du er færdig med udd. i maj? Og skal starte på jobbet derefter hvis altså du tager det.?Og så kunne det være noget med at trække rødderne op og flytte dig, din kæreste og barn..Bryllup tror jeg heller ikke det er. Jeg ville ivhertfald være pænt nederen hvis min kæreste skulle tænke over det i 2 uger.
Det er ikke en graviditet. For du sagde for et par dage siden du først skulle have baby igen når du var færdig med uddannelse.Og hvis det skulle være en graviditet skulle du være omkring 11-12-13 uger henne nu og hvad ville du så have at skulle beslutte dig om? Det kunne være en NF der var gået skævt, men så tror jeg nu ikke du ville skrive på den måde. Derfor ingen baby til dig i maj. Og uddannelse, det tror jeg da du er fastbesluttet på. Måske har du fået et enestående jobtilbud? Fordi du er færdig med udd. i maj? Og skal starte på jobbet derefter hvis altså du tager det.?Og så kunne det være noget med at trække rødderne op og flytte dig, din kæreste og barn..Bryllup tror jeg heller ikke det er. Jeg ville ivhertfald være pænt nederen hvis min kæreste skulle tænke over det i 2 uger.
you said it
Jannie
sikke da en masse gode bud I har
Jeg er kommet et stort skridt nærmere en beslutning i dag... den endelige afgørelse kommer d.30. i denne måned!! SPÆNDENDE!!
Caroline86 skriver: sikke da en masse gode bud I har Jeg er kommet et stort skridt nærmere en beslutning i dag... den endelige afgørelse kommer d.30. i denne måned!! SPÆNDENDE!!
Den. 30? Der er skisme da lang tid til!
Du har startet denne tråd 24 dage for tidligt, søde!
BABY!!!!!!!
Sakris skriver: Den. 30? Der er skisme da lang tid til! Du har startet denne tråd 24 dage for tidligt, søde!
jeg synes også det er længe at vente
Caroline86 skriver: jeg synes også det er længe at vente
Honey<3 skriver: Hvis det er din overvejelse om at fri til mig, så kan du bare gøre det nu.. Skal nok sige ja. tænker ellers lidt om du kan være gravid på et tideligt stadie? Sig det søde...!
Hvis det er din overvejelse om at fri til mig, så kan du bare gøre det nu.. Skal nok sige ja. tænker ellers lidt om du kan være gravid på et tideligt stadie? Sig det søde...!
HAHAHAHA.... dammit, det skulle jo være en overraskelse
Nu har jeg efterhånden nusset søde kælenavne til dig i noget tid jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128