jeg skal træffe en beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Laulund87

Du er så streng!

Men jeg stemmer for at du skal beslutte om i flytter til Jylland igen, jubii!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Sasja77

Caroline86 skriver:

En stor en af slagsen (synes jeg)... Jeg skal beslutte mig i løbet af de næste par uger!

iiihhh... men nu skal jeg i tænkeboks og så kan I andre gøre det samme og regne ud hvad det er jeg skal beslutte haha...

Og så bliver det spændende hvad der skal ske midt-slut maj næste år!!!

AIIII altså......Så er man igen IGEN klistret til Baby.dk 24/7

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

3. november 2011

*Louise*

Eeeej seriøst, syntes overhovedet ikke du kan være det her bekendt.....

Som jeg også lige skrev til dig på facebook, jeg bliver virkelig syg af at være nysgerrig, min krop kan sleeeet ikke holde til det, og jeg er helt overbevist om at den sygdom lider alle andre herinde også af!!

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

*Louise* skriver:

Som jeg også lige skrev til dig på facebook, jeg bliver virkelig syg af at være nysgerrig, min krop kan sleeeet ikke holde til det, og jeg er helt overbevist om at den sygdom lider alle andre herinde også af!!

Anmeld

3. november 2011

Diana...

EJJJ får vi en ny baby.dk baby hvor hyggelig 

Anmeld

3. november 2011

Diana...

*Louise* skriver:

Ja ja sådan har jeg det også så nu vi 2 = du nød til at sige det!!!! 

Anmeld

3. november 2011

signe.

Caroline86 skriver:

En stor en af slagsen (synes jeg)... Jeg skal beslutte mig i løbet af de næste par uger!

iiihhh... men nu skal jeg i tænkeboks og så kan I andre gøre det samme og regne ud hvad det er jeg skal beslutte haha...

Og så bliver det spændende hvad der skal ske midt-slut maj næste år!!!

ud fra måden du skriver tror jeg bestemt ikke det er en graviditet der er snak om.. hmm...

Anmeld

3. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det er ikke en graviditet. For du sagde for et par dage siden du først skulle have baby igen når du var færdig med uddannelse.

Og hvis det skulle være en graviditet skulle du være omkring 11-12-13 uger henne nu og hvad ville du så have at skulle beslutte dig om? Det kunne være en NF der var gået skævt, men så tror jeg nu ikke du ville skrive på den måde.
Derfor ingen baby til dig i maj.

Og uddannelse, det tror jeg da du er fastbesluttet på. Måske har du fået et enestående jobtilbud? Fordi du er færdig med udd. i maj? Og skal starte på jobbet derefter hvis altså du tager det.?

Og så kunne det være noget med at trække rødderne op og flytte dig, din kæreste og barn..

Bryllup tror jeg heller ikke det er. Jeg ville ivhertfald være pænt nederen hvis min kæreste skulle tænke over det i 2 uger.

Anmeld

6. november 2011

Sakris

Eiiiiii Caroline!!!!!!!

Ud med sproget

Gætter også på bryllup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.