jeg skal træffe en beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Caroline86

Stumpen skriver:

Hvad indebærer det?

vi spiser noget helt andet mad

vores kød er en glaseret juleskinke (en OOOOORdentlig fætter ).... og så får vi masser af lækkert tilbehør det (det spiser jeg mest af da jeg ikke så godt kan tåle svinekød)...

Nu har vi så også en and til jul så Daniel får noget af den danske jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

sismofutten

Jeg var overbevidst om sådan tråde var forbudt her på baby, efter den sidste gik helt vildt amok - så, afslør du heller din hemmelighed

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

sismofutten skriver:

Jeg var overbevidst om sådan tråde var forbudt her på baby, efter den sidste gik helt vildt amok - så, afslør du heller din hemmelighed

hahahaha.....

Næææh... I må vente ligesom alle andre

Anmeld

7. november 2011

Sakris

Caroline86 skriver:

ja, jeg synes jo det hører til.. kan slet ikke forestille mig flæskesteg/and jul

Men sådan har de fleste det nok - DERES jul er den rigtige

Ja det er jo det... Er ikke vokset op med nogen bestemt tradition. Så der er ikke noget must for mig juleaften, udover juletræ og gaver

Anmeld

14. november 2011

Sees

Kommer der snart en afsløring?

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Sees skriver:

Kommer der snart en afsløring?

Nu MÅ der da været gået to uger....

Anmeld

14. november 2011

M (:

FrkT skriver:

Nu MÅ der da været gået to uger....

I hvert fald næsten.. Kommer der svar efter to uger? Så er der jo "kun" tre dage tilbage..

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

der er truffet en "delbeslutning" der kommer endeligt svar d.30..... så I må, ligesom os andre, have tålmodighed et par uger endnu, piger

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

der er truffet en "delbeslutning" der kommer endeligt svar d.30..... så I må, ligesom os andre, have tålmodighed et par uger endnu, piger

Et par uger? NU må du da styre dig altså..... vi har ventet så længe, vi er så nysgerrige jo 

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Et par uger? NU må du da styre dig altså..... vi har ventet så længe, vi er så nysgerrige jo 

belive me!!!! jeg ville ønske jeg stod med svaret i hånden nu men den endelige afgørelse kommer først d.30....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.