Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: belive me!!!! jeg ville ønske jeg stod med svaret i hånden nu men den endelige afgørelse kommer først d.30....
belive me!!!! jeg ville ønske jeg stod med svaret i hånden nu men den endelige afgørelse kommer først d.30....
Altså..... kan du ikke fortælle HVAD det er om?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Altså..... kan du ikke fortælle HVAD det er om?
jo, det kan jeg godt... men VIL ikke afsløre noget for det er sikkert
Caroline86 skriver: jo, det kan jeg godt... men VIL ikke afsløre noget for det er sikkert
Piiiiiv
FrkT skriver: Piiiiiv
det er kun fordi jeg gerne selv vil vide hvor jeg står inden jeg fortæller for mange om det
men.. måske jeg alligevel skulle krybe til korset og gå til bekendelse? som sagt er en del af beslutningen jo truffet.. hmmm
Caroline86 skriver: det er kun fordi jeg gerne selv vil vide hvor jeg står inden jeg fortæller for mange om det men.. måske jeg alligevel skulle krybe til korset og gå til bekendelse? som sagt er en del af beslutningen jo truffet.. hmmm
DO IT!
Caroline - det der er bare SLET ikke i nærheden, af at være okay
Du ved da, at du ikke kan udsætte så mange nysgerrige kvinder for sådan noget
Pleeeeeeeeeeease tell us!!
AnnaKJ skriver: Caroline - det der er bare SLET ikke i nærheden, af at være okay Du ved da, at du ikke kan udsætte så mange nysgerrige kvinder for sådan noget Pleeeeeeeeeeease tell us!!
der er lavet en ny tråd hæh
Caroline86 skriver: der er lavet en ny tråd hæh
Great
Det er da super fedt, hvis du blev tilbudt den mulighed
meget for at du bliver en af de 10-15 studerende
Ja ja ja ja, gør det.... vi kan sagtens holde på en hemmelighed.... jeg kan i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128