Special voksipose... Lige som du ønsker den :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2011

Lou87

Nina1988 skriver:

Nu er det min søster der har tegningerne... men mener liggemålet er omkring 95cm, så den kan bruges til de er omkring tre år

Jeg ved ikke helt hvad du mener med original, vi er jo ikke et firma... Det er en opskrift vi har fundet på nettet vi laver dem ud fra, så det er ikke de rigtige voksipose mål nej

Okay - ville ikk overveje det hvis ikk hun ku være i den til næste år også.

Ahh på den måde, så forstår jeg.. Troede det var en original i så syede om på og ku ikk forstå hvordan prisen ku være sådan med mindre i havde købt dem brugte eller sådan noget Sorry min fejl

Men hva slags dyne er det så og er den lige så nem og tage betrækket af på og vaske ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Glad Giraf

Malonde1985 skriver:

Hvad hvis man selv har yderstoffet?? Hvad koster det så?

Nu skal jeg lige være med, har du selv alt stoffet, eller kun det der skal være udvendigt, også der skal bestilles ekstra stof hjem til inder siden

Anmeld

2. november 2011

Glad Giraf

Lou87 skriver:

Okay - ville ikk overveje det hvis ikk hun ku være i den til næste år også.

Ahh på den måde, så forstår jeg.. Troede det var en original i så syede om på og ku ikk forstå hvordan prisen ku være sådan med mindre i havde købt dem brugte eller sådan noget Sorry min fejl

Men hva slags dyne er det så og er den lige så nem og tage betrækket af på og vaske ??

Dynen er en fiber dyne, som vi klipper til og syer i samme form som betrækket... Så det er lige til at tage af og på, lige som med normalt dynebetræk

Anmeld

2. november 2011

Malonde1985

Nina1988 skriver:

Nu skal jeg lige være med, har du selv alt stoffet, eller kun det der skal være udvendigt, også der skal bestilles ekstra stof hjem til inder siden

Jeg har yderstoffet med ugler som jeg vil ha, samt voksiposen har jeg selv. Betrækket skal bare syes til den. Overvejer at gi mig i kast med det selv, men skal lige høre hvad i tar for for at sy den )

Anmeld

2. november 2011

Glad Giraf

Malonde1985 skriver:

Jeg har yderstoffet med ugler som jeg vil ha, samt voksiposen har jeg selv. Betrækket skal bare syes til den. Overvejer at gi mig i kast med det selv, men skal lige høre hvad i tar for for at sy den )

Det vil koste 600så

Anmeld

2. november 2011

Glad Giraf

Malonde1985 skriver:

Det er så inkl inder stof, snore, velcro, porto og hvad der ellers kommer af udgifter

Anmeld

2. november 2011

Malonde1985

Nina1988 skriver:

Det vil koste 600så

Ok så prøver jeg vidst selv

Anmeld

2. november 2011

Malonde1985

Kan selv hente den hvis det er. Så hvad ville det så blive? Og hvor lang tid tager det??

Anmeld

2. november 2011

Glad Giraf

Malonde1985 skriver:

Kan selv hente den hvis det er. Så hvad ville det så blive? Og hvor lang tid tager det??

550... Jamen altså butikken får kun bestilte varer hjem om tirdagen, så er den færdig senest torsdag

Anmeld

2. november 2011

Nolle

Vi er super glade få vores  

Den kom som lovet - og hurtiger ind jeg rengede med, det tog en uges tid og så var den ved min dør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.