Lægebesøg og videre til NF :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

VIPpigen

Sucker for love skriver:

Det sagde min kæreste også, men jeg klagede også rimelig groft i telefonen, den fik bare hele armen! han så også halv bange ud da jeg kom derned haha - tror faktisk at jeg sagde (eller også så tænkte jeg det i hvert fald) at han kunne være glad for at min kæreste ikke var med dernede 

Haha... Hvor godt.... Jeg ville nu gerne have været en flue på væggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

hehe men til en pige? kommer sådan til at tænke på den der sang "whats it all about alfie" 

http://www.youtube.com/watch?v=48oLsDImC5A&feature=related

men jo ku sagtens se det til en dreng, men nok ikke en pige er det til begge dele?

Det står der at det er inde på familiestyrrelsens side 

den kender jeg ikke den sang  åååh jeg bliver idiot af en computer som hverken kan gå google eller youtube - og jeg kan ikke blogge som jeg ellers lige havde planlagt igår at jeg ville til 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

VIPpigen skriver:

Haha... Hvor godt.... Jeg ville nu gerne have været en flue på væggen

Dét ville jeg også gerne prøve 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi flyttede fra en kommune til en anden mens jeg var gravid. og det var der ikke de store problemer i..

Det kunne godt være at man skulle prøve at undersøge det så 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Det står der at det er inde på familiestyrrelsens side 

den kender jeg ikke den sang  åååh jeg bliver idiot af en computer som hverken kan gå google eller youtube - og jeg kan ikke blogge som jeg ellers lige havde planlagt igår at jeg ville til 

øv hvor træls da.... den er så smuk den sang, mener der er dionne warvick (staves?) der har lavet den oprindelige og den er rigtig sød

Men jeg anede ikke det også var et pigenavn - men kan godt se det for mig

men synes nu Glenn til en pige er lidt synd

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

øv hvor træls da.... den er så smuk den sang, mener der er dionne warvick (staves?) der har lavet den oprindelige og den er rigtig sød

Men jeg anede ikke det også var et pigenavn - men kan godt se det for mig

men synes nu Glenn til en pige er lidt synd

Det kan vi sagtens blive enige om - så skulle det være Glennie ligesom hende i De unge mødre - det er lige en tand bedre, men stadigvæk ikke helt godt 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Det kan vi sagtens blive enige om - så skulle det være Glennie ligesom hende i De unge mødre - det er lige en tand bedre, men stadigvæk ikke helt godt 

ja Glennie er noget bedre men der er selvfølgelig også Glen Close og hun er sej

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

ja Glennie er noget bedre men der er selvfølgelig også Glen Close og hun er sej

Helt sikkert 

Anmeld

2. november 2011

Mor til L&S

Sucker for love skriver:

Det har været en lidt stresset dag i dag - men super dejlig, ringede til lægen så hurtigt jeg kunne i morges, lige på klokkeslettet for åbningen af telefontiden og fik snakket med lægen som bad mig komme ned.

Jeg forklarede at jeg stadigvæk havde følt mig gravid og maven var blevet ved med at vokse og at jeg igår da jeg kom hjem havde taget en test som var positiv. Til det svarede han at det nok bare skyldtes det ikke havde forladt kroppen helt endnu...

Jeg spurgte så (på en ret flabet måde) hvordan han så ville forklare at jeg i går til en drop in scanning hos LilleKbher havde set et foster ... og et hjerte der hamrede derud af - det havde han så ingen forklaring på, andet end at han selvfølgelig var meget ked af at han havde taget fejl og at jeg stadigvæk var gravid og stort tillykke og den fik sørme hele smøren. 

Jeg bad så om en tid til NF og jeg ville have den NU for jeg gider nemlig ikke sidde derhjemme og vendte på et brev, så lægen ringede og jeg fik en tid - IDAG! jeg var lidt i chok - men jeg jublede hele vejen ud i bilen, og lavede små bitte jublelyde i bilen 

Nu er vi så næsten lige kommet hjem fra NF og jeg er helt overbevist om at jeg har den mest fantastiske lille baby inde i min mave sund og rask og med et tal på 1 : 14.119 og også i dag så jeg hjerte blink .. det tror jeg kæresten var MEGET glad for og så er den lille lige knap 7 Cm

STORT TILLYKKE - sikke en solstråle historie

Hvor langt er du så henne ifølge NF scanningen??

Og troede de at der evt har været 2??

Knus

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Mor til Liva skriver:

STORT TILLYKKE - sikke en solstråle historie

Hvor langt er du så henne ifølge NF scanningen??

Og troede de at der evt har været 2??

Knus

Mange tak 

12+1 i dag -  meget dejligt at være ovre de 12 over 

De sagde at der muligvis kunne have været det men de var ikke sikre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.