Det har været en lidt stresset dag i dag - men super dejlig, ringede til lægen så hurtigt jeg kunne i morges, lige på klokkeslettet for åbningen af telefontiden og fik snakket med lægen som bad mig komme ned.
Jeg forklarede at jeg stadigvæk havde følt mig gravid og maven var blevet ved med at vokse og at jeg igår da jeg kom hjem havde taget en test som var positiv. Til det svarede han at det nok bare skyldtes det ikke havde forladt kroppen helt endnu...
Jeg spurgte så (på en ret flabet måde
) hvordan han så ville forklare at jeg i går til en drop in scanning hos LilleKbher havde set et foster ... og et hjerte der hamrede derud af - det havde han så ingen forklaring på, andet end at han selvfølgelig var meget ked af at han havde taget fejl og at jeg stadigvæk var gravid og stort tillykke og den fik sørme hele smøren.
Jeg bad så om en tid til NF og jeg ville have den NU for jeg gider nemlig ikke sidde derhjemme og vendte på et brev, så lægen ringede og jeg fik en tid - IDAG! jeg var lidt i chok - men jeg jublede hele vejen ud i bilen, og lavede små bitte jublelyde i bilen 
Nu er vi så næsten lige kommet hjem fra NF og jeg er helt overbevist om at jeg har den mest fantastiske lille baby inde i min mave
sund og rask og med et tal på 1 : 14.119 og også i dag så jeg hjerte blink .. det tror jeg kæresten var MEGET glad for og så er den lille lige knap 7 Cm
Anmeld