Lægebesøg og videre til NF :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Sucker for love skriver:

Det har været en lidt stresset dag i dag - men super dejlig, ringede til lægen så hurtigt jeg kunne i morges, lige på klokkeslettet for åbningen af telefontiden og fik snakket med lægen som bad mig komme ned.

Jeg forklarede at jeg stadigvæk havde følt mig gravid og maven var blevet ved med at vokse og at jeg igår da jeg kom hjem havde taget en test som var positiv. Til det svarede han at det nok bare skyldtes det ikke havde forladt kroppen helt endnu...

Jeg spurgte så (på en ret flabet måde) hvordan han så ville forklare at jeg i går til en drop in scanning hos LilleKbher havde set et foster ... og et hjerte der hamrede derud af - det havde han så ingen forklaring på, andet end at han selvfølgelig var meget ked af at han havde taget fejl og at jeg stadigvæk var gravid og stort tillykke og den fik sørme hele smøren. 

Jeg bad så om en tid til NF og jeg ville have den NU for jeg gider nemlig ikke sidde derhjemme og vendte på et brev, så lægen ringede og jeg fik en tid - IDAG! jeg var lidt i chok - men jeg jublede hele vejen ud i bilen, og lavede små bitte jublelyde i bilen 

Nu er vi så næsten lige kommet hjem fra NF og jeg er helt overbevist om at jeg har den mest fantastiske lille baby inde i min mave sund og rask og med et tal på 1 : 14.119 og også i dag så jeg hjerte blink .. det tror jeg kæresten var MEGET glad for og så er den lille lige knap 7 Cm

Ej tillykke. Jeg græder sku lidt over din beretning..På den gode måde altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

TaAsJu

Hvor dejligt og læse... Sikke en læge og have..  hmmmm men hvor er det godt bebs har det godt

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Det er lidt underligt at det er så forskelligt, ligesom jordemoder besøgende det er også meget forskellige.

ja det er så mærkeligt. på Skejby får man heller ikke risikotallet oplyst hvilket jeg synes er meget rart men det er der også mange delte meninger om hvad man foretrækker 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej tillykke. Jeg græder sku lidt over din beretning..På den gode måde altså..

Det skal der også være plads til 

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Sucker for love skriver:

Det skal der også være plads til 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvor dejligt og læse... Sikke en læge og have..  hmmmm men hvor er det godt bebs har det godt

Ja jeg har også flere gange overvejet at skifte læge.

Var til læge med Phillip engang fordi han simpelthen hostede hele tiden, "Det er ingenting - det er nok bare vejret" ugen efter blev vi nødt til at tage til lægevagten det var en atypisk (staves) lungebetændelse 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

ja det er så mærkeligt. på Skejby får man heller ikke risikotallet oplyst hvilket jeg synes er meget rart men det er der også mange delte meninger om hvad man foretrækker 

Vi blev spurgt om vi ville høre det, og jeg ved at min mor vil spørge efter det så jeg sagde bare ja der er vel snart ikke mere der kan overraske os i den her graviditet - med mindre vi venter en hermafrodit så bliver jeg sku lidt skræmt! 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Vi blev spurgt om vi ville høre det, og jeg ved at min mor vil spørge efter det så jeg sagde bare ja der er vel snart ikke mere der kan overraske os i den her graviditet - med mindre vi venter en hermafrodit så bliver jeg sku lidt skræmt! 

hehe ej det skulle da næsten være lidt for utroligt hvis I oveni sådan en oplevelse også får en hermafrodit

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Sucker for love skriver:

Ja jeg har også flere gange overvejet at skifte læge.

Var til læge med Phillip engang fordi han simpelthen hostede hele tiden, "Det er ingenting - det er nok bare vejret" ugen efter blev vi nødt til at tage til lægevagten det var en atypisk (staves) lungebetændelse 

Jeg havde nok valgt og skifte læge.. har prøvet noget af det samme, og vi skiftede altså.. jeg gider ikke skal diskutere med en læge om mine børn er syge..

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

hehe ej det skulle da næsten være lidt for utroligt hvis I oveni sådan en oplevelse også får en hermafrodit

Ja det ville være rimelig utroligt - er det så der man tager navne  som Kim, Alfie og Glenn i brug siden de er Unisex navne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.