Lægebesøg og videre til NF :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg havde nok valgt og skifte læge.. har prøvet noget af det samme, og vi skiftede altså.. jeg gider ikke skal diskutere med en læge om mine børn er syge..

Jeg tror også vi flytter læge men jeg tænker bare hvor klogt ville det være under en graviditet - giver det ikke et kæmpe bøvl? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Ja det ville være rimelig utroligt - er det så der man tager navne  som Kim, Alfie og Glenn i brug siden de er Unisex navne? 

glenn og alfie... det er næsten børnemishandling er det ikke  

Anmeld

2. november 2011

VIPpigen

Nøj hvor var det godt. Og kanon du fik en tid så hurtigt. Syntes godt nok lige han skulle have en røffel ham lægen der  Han kunne da lige have sendt dig til en scanning efter din såkaldte sa, også ligeså meget for at tjekke om alt var kommet ud.... Som om det faktisk var det. Men vildt skøn og fantastisk historie at fortælle når bebs bliver større

Tillykke med det lille pus på 7 cm

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

Alfie er da mega kært, hahaha

- Min kæreste er SønderjyskE fan og det er navnet på deres ishockey målmand, jeg synes bare det kunne være herre fedt at ha en søn der hed det... med mindre han var dværg og havde spidse ører 

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

- Min kæreste er SønderjyskE fan og det er navnet på deres ishockey målmand, jeg synes bare det kunne være herre fedt at ha en søn der hed det... med mindre han var dværg og havde spidse ører 

Anmeld

2. november 2011

Janni.

Godt du kørte til den skanning igår!

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

VIPpigen skriver:

Nøj hvor var det godt. Og kanon du fik en tid så hurtigt. Syntes godt nok lige han skulle have en røffel ham lægen der  Han kunne da lige have sendt dig til en scanning efter din såkaldte sa, også ligeså meget for at tjekke om alt var kommet ud.... Som om det faktisk var det. Men vildt skøn og fantastisk historie at fortælle når bebs bliver større

Tillykke med det lille pus på 7 cm

Det sagde min kæreste også, men jeg klagede også rimelig groft i telefonen, den fik bare hele armen! han så også halv bange ud da jeg kom derned haha - tror faktisk at jeg sagde (eller også så tænkte jeg det i hvert fald) at han kunne være glad for at min kæreste ikke var med dernede 

Anmeld

2. november 2011

Rosa

Sucker for love skriver:

Det har været en lidt stresset dag i dag - men super dejlig, ringede til lægen så hurtigt jeg kunne i morges, lige på klokkeslettet for åbningen af telefontiden og fik snakket med lægen som bad mig komme ned.

Jeg forklarede at jeg stadigvæk havde følt mig gravid og maven var blevet ved med at vokse og at jeg igår da jeg kom hjem havde taget en test som var positiv. Til det svarede han at det nok bare skyldtes det ikke havde forladt kroppen helt endnu...

Jeg spurgte så (på en ret flabet måde) hvordan han så ville forklare at jeg i går til en drop in scanning hos LilleKbher havde set et foster ... og et hjerte der hamrede derud af - det havde han så ingen forklaring på, andet end at han selvfølgelig var meget ked af at han havde taget fejl og at jeg stadigvæk var gravid og stort tillykke og den fik sørme hele smøren. 

Jeg bad så om en tid til NF og jeg ville have den NU for jeg gider nemlig ikke sidde derhjemme og vendte på et brev, så lægen ringede og jeg fik en tid - IDAG! jeg var lidt i chok - men jeg jublede hele vejen ud i bilen, og lavede små bitte jublelyde i bilen 

Nu er vi så næsten lige kommet hjem fra NF og jeg er helt overbevist om at jeg har den mest fantastiske lille baby inde i min mave sund og rask og med et tal på 1 : 14.119 og også i dag så jeg hjerte blink .. det tror jeg kæresten var MEGET glad for og så er den lille lige knap 7 Cm

Ejjj, hvor er det bare FANTASTISK!!!!  Tillykke med det!!!

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

hehe men til en pige? kommer sådan til at tænke på den der sang "whats it all about alfie" 

http://www.youtube.com/watch?v=48oLsDImC5A&feature=related

men jo ku sagtens se det til en dreng, men nok ikke en pige er det til begge dele?

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Sucker for love skriver:

Jeg tror også vi flytter læge men jeg tænker bare hvor klogt ville det være under en graviditet - giver det ikke et kæmpe bøvl? 

Vi flyttede fra en kommune til en anden mens jeg var gravid. og det var der ikke de store problemer i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.