barn 2 to? skal skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

henh01

jeg er også bare så skruk nu efter at få nr tre, men økonomien og overskuddet siger VENT! Det er bare så svært at acceptere at det ikek skal være lige nu når ens hjerte siger noget andet

Jeg håber du om et års tid får dit barn nr 2 - og der vil jo stadig ikke være så meget aldersforskel at de ikke får glæde af hinanden Held og lykke til dig. Jeg synes du virker som en meget fornuftig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

dejligt at vide jeg ikke er alene om denne følelse er der så noget der holder dig tilbage for ikke at blive gravid på ny, eller planlægger du?

Det er du ikke!

Der er mange ting der holder mig tilbage. Jeg står som alene mor til min søn, på snart 10 måneder, og har stået alene siden han var helt lille bitte. Har ingen ny kæreste, ønsker ikke at stå alene med to børn, vil gerne nyde min søn lidt endnu. Og har altid sagt, at min første mindst skal være 2 år, før jeg bliver gravid med nr.2
I starten efter fødslen sagde jeg om 10-15 år får jeg den næste. Men får nok før Men vil gerne have en fast kæreste, i minimum 1 år, før vi planlægger barn, og forholdet skal køre godt

Anmeld

4. november 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

suk.. alt har været inde og vende sig i mit hoved.. Og jeg frygter for min største skræk at kommunen går ind og opfordre til en abort  ellers mister jeg begge mine børn.. det er min største skræk ved at gå hen og blive gravid og så skulle igennem en hård omgang provokeret abort ellers få dine advarelsel om at hvis ikke jeg gør det blir min datter fjernet.. Åh det er så hårdt at tænke den tanke.. det jo selvfølgelig ikke sikkert, men tanken er nok ikke meget forkert.. så hellere kæmpe for det barn jeg har nu - men det er også rigtig hårdt at drømme og savne noget man inderligt gerne vil have opfyldt..

.. men jeg må vel bare bide det i mig og vente! men problemet er at jeg testede mig selv her idag ved at sige mens min pædago hørte mig sige : ej det blir så godt når mit barn kan være storesøster om et års tid. udbrød hun at jeg håber ikke at du skal have en om et år til to.. nej du skal mange flere år ude i fremtiden... :s ej forhelved ... så forklarede hun hvorfor og tænkte op i røven med din mening!

Jeg kan godt se, at det kan være svært, når man føler man ikke selv er helt herre over tingene. Men der er jo nok en grund til at kommunen holder øje med jer og støtter dig!

Det er udelukkende DIT valg, men jeg ville godt nok tænke mig rigtig grundigt om, inden jeg løb den store risiko at miste begge børn!

Jeg forstår faktisk ikke at du overhovedet overvejer at løbe risikoen, hvor stort dit ønske om endnu et barn måtte være!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg kan godt se, at det kan være svært, når man føler man ikke selv er helt herre over tingene. Men der er jo nok en grund til at kommunen holder øje med jer og støtter dig!

Det er udelukkende DIT valg, men jeg ville godt nok tænke mig rigtig grundigt om, inden jeg løb den store risiko at miste begge børn!

Jeg forstår faktisk ikke at du overhovedet overvejer at løbe risikoen, hvor stort dit ønske om endnu et barn måtte være!

jeg har besluttet mig for at vente

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Det er du ikke!

Der er mange ting der holder mig tilbage. Jeg står som alene mor til min søn, på snart 10 måneder, og har stået alene siden han var helt lille bitte. Har ingen ny kæreste, ønsker ikke at stå alene med to børn, vil gerne nyde min søn lidt endnu. Og har altid sagt, at min første mindst skal være 2 år, før jeg bliver gravid med nr.2
I starten efter fødslen sagde jeg om 10-15 år får jeg den næste. Men får nok før Men vil gerne have en fast kæreste, i minimum 1 år, før vi planlægger barn, og forholdet skal køre godt

okey tager jeg hatten af for..  jaa, har også besluttet mig for at vente

Anmeld

4. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

okey tager jeg hatten af for..  jaa, har også besluttet mig for at vente

Tak
det nok bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.