Anonym skriver:
jaaaa jeg er under opsyn igennem kommunen pga jeg er mor.. Og ja jeg har tidliger lavet en tråd omkring den hjælp jeg får - så måske ved nogle af jer hvem jeg er..
men så længe ens barn bor hjemme og man gir barnet det man skal og kommunen ikke er ude på at fjerne det men hjælpe mig.. hvor sikkert ville det så være at planlægge nr2? min datter er 4 mdr til d. 21 og jeg ved godt det er sindssyg hurtigt og ja som andre tænker ... hvorfor ha så travlt, så kan jeg bare ikke tænke på andet end at få nr 2 og det sidste nu.. jeg har virkelig overskud og lysten til det helt inde fra hjertet og kan ikke tænke på andet! ja der er jo sine grunde til der taler at jeg får støtte og hvorfor tror du så du kan magte mere.. Jo støtten er lækker selvom det ikke var valgfrit kan jeg godt lide den for jeg lærer en masse og de er rigtig søde.. og de siger det går godt der skal bare mere støtte ind på andre områder.. Men jeg vil heldt vildt gerne ha det sidste barn nu for min overskud og penge rækker! jeg har selv fået meget Ros for min overskud og min rolle som mor da jeg ellers er lidt a en omsorgssvigtet pige på 21 så får jeg meget ros a mine forældre.. det havde de dog ALDRIG troet at jeg havde så godt styr på det.. Piger? hvad mener i? jeg tænker mere hva kommunen kan kræve hvis jeg fik nr 2 nu og hvad min familie ville tænke )': jeg vil det bare så meget gerne!!!! nyder min smukke datter - men er frisk på en mere !
ærlig ville jeg nok vente til at jeg var ude af det opsyn at kommunen havde opsat, jeg går ud fra at der er en grund til det opsyn eller hjælp i hjemmet.
Fordi jeg tænker når de ophæver det tvunget opsyn/hjælp, jamen så er det fordi de ikke er nervøse for din lille familie mere. Og så tænker jeg at de nok også vil se at du sagtens kan klare nummer to.
Men somsagt kun hvad jeg nok ville gøre, der er selv en del år mellem mine, ikke fordi jeg var under opsyn eller noget, men jeg ville bare gerne have noget tid alene med min datter før den næste kom. Og det vidste sig jo så desværre også at min datter har en hjerneskade, og det gjorde tingene svære. og det opdagede vi første efter hendes 2.- år :/
Anmeld