Aj, men skulle man ikke lige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

DK

Skøn lille lækkerbuks Felix. Jeg synes også bare han ser så stor ud? Altså var han overhovedet en baby-baby?

Men det lyder jo til at alt går som det skal med en baby på den størrelse. Og lækker er han jo som altid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Dejlige søde Felix! Han har sådan nogle øjne, der kunne være en del af et digt - øjne så dybe som det store hav bla bla bla! Måske man skulle få sig en karriere som poet, hvis alle pengeinstitutter bukker under for finanskrissen, og vi i stedet skal til at have krydderier og des lige som møntfod igen som i gamle dage!

Jeg kunne have skrevet det samme som dig, Mette! Jeg har også tit undret mig over, hvordan man gør det der med sort/hvid og så kun en enkelt ting på billedet, som er farvet - det ser nemlig hammergodt ud! Glæder mig til at høre, hvordan man gør, Anne!

Det der med højden, Mette - det må du bare lære at leve med!  Serdar er heller ikke særlig høj 1,70 m, og vores børn er også nogle af de laveste i deres klasser, så det ligger sgu vist i generne...

Oliver var den største i mødregruppen længe (både mht. højde og vægt), men da han blev 3-4 år (kan ikke huske det helt præcist), nåede de andre op på siden af ham, og nu har de overhalet ham for længst - selv pigerne. De fleste drenge fra hans klasse er et hoved højere end ham! Zilan har været på samme måde, så jeg forventer det samme sker med Ida - hun ligger jo også på den øverste kurve lige nu, men på et tidspunkt dratter hun nok også ned fra den!

Årh tak for de fine ord søde Pia!! 

Jeg skal nok se på det med billederne... det er faktisk lige marginalt vigtigere end at træne her i formiddag, tror I ikke? 

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jo, det skulle man!

Hvor er han bare en dygtig dreng. Det er altså vildt at han er så lang - det er Laurits ikke engang og han er næsten 3 mdr ældre Er Jørn høj eller hvor kommer det fra?

Dejlige billeder som altid. Jeg bliver aldrig træt af at se de blå, blå øjne. Hvordan laver man de billeder med savlesmæk i farve og resten sort/hvid?

Jeg hapsede lige et facebookbillede... 

Den beholder alle blå farver på den måde jeg gør det på - det kan sikkert gøres endnu  mere prof, men det her tog kun 2 minutter!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Dejlige søde Felix! Han har sådan nogle øjne, der kunne være en del af et digt - øjne så dybe som det store hav bla bla bla! Måske man skulle få sig en karriere som poet, hvis alle pengeinstitutter bukker under for finanskrissen, og vi i stedet skal til at have krydderier og des lige som møntfod igen som i gamle dage!

Jeg kunne have skrevet det samme som dig, Mette! Jeg har også tit undret mig over, hvordan man gør det der med sort/hvid og så kun en enkelt ting på billedet, som er farvet - det ser nemlig hammergodt ud! Glæder mig til at høre, hvordan man gør, Anne!

Det der med højden, Mette - det må du bare lære at leve med!  Serdar er heller ikke særlig høj 1,70 m, og vores børn er også nogle af de laveste i deres klasser, så det ligger sgu vist i generne...

Oliver var den største i mødregruppen længe (både mht. højde og vægt), men da han blev 3-4 år (kan ikke huske det helt præcist), nåede de andre op på siden af ham, og nu har de overhalet ham for længst - selv pigerne. De fleste drenge fra hans klasse er et hoved højere end ham! Zilan har været på samme måde, så jeg forventer det samme sker med Ida - hun ligger jo også på den øverste kurve lige nu, men på et tidspunkt dratter hun nok også ned fra den!

Den beholder alle blå farver på den måde jeg gør det på - det kan sikkert gøres endnu  mere prof, men det her tog kun 2 minutter!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

IH!!!

I love it! (Høre Ole Henriksen)

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

IH!!!

I love it! (Høre Ole Henriksen)

Kunne lige høre ham for mig!

Hvis der er andre du vil have lavet siger du bare til, det er intet besvær og tager virkelig ikke lang tid! 

Anmeld

3. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Kunne lige høre ham for mig!

Hvis der er andre du vil have lavet siger du bare til, det er intet besvær og tager virkelig ikke lang tid! 

Fedt det vil jeg lige kigge på - det kan da sagtens være! Tak

Anmeld

3. november 2011

Maria-s

Ih altså! Skøn er han bare endnu!

Dejligt det går godt! Ja, lad da barnet blive fri for øllebrød- så længe han ikke er en kræsenpind. Jeg blev som barn tvunget til at spise kogte kartofler - det eneste i hele verden jeg direkte fik kvalme af at spise. Mine børn skal ikke opdrages til at være kræsne, eller have andet end det der blir serveret, men de skal ikke tvinges til at spise ting de virkelig ikke kan li!

Vildt at han er bevidst om, hvad han kan! Tror ikke JOhannes ved han kan vinke. Det passer i hvert fald sjældent ind i sammenhængen. MEn jeg er virkelig også dårlig til at "øve" sådan noget med ham Når elsker at undersøge alting selv, vil jeg så nødigt forstyrre. Er det meget slemt (pædagog) Anne? Har han brug for mere mor tid?

Hvilken klapvogn har I købt? Jeg vil virkelig gerne have en lille nem sag, der stadig kan soves en lille lur i, men som ingenting fylder , hverken i bilen eller butikkerne.

Lyder som en skøn November I går ind i. Hvornår skal I i sommerhus? 

Vil bare lige hurtigt anbefale en paraplyklapvogn -deluxe. Vi har købt vores i Babysam til under 1000 kr og vi er bare SÅ glade for den. Den fylder et minimum og bettemanden kan stadig komme ned at ligge i den og nappe en god lur. VI har en C1'er og der kan den snilt være både bag føresædet eller i bagagerummet.  Kan faktisk se de har en i babysam til 600 som ligner vores, bare i en anden farve... Dog ikke heeelt den samme... Der er på vores en bøjle hen foran,der hvor han sidder, men der sidder i vores sådan en funktion så ryglænet via en snor kan justeres i liggende position og så skal man bare hive i snoren igen, for at få det op i siddende position

P.klapv. BOMBAY, beige/s LB

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Vil bare lige hurtigt anbefale en paraplyklapvogn -deluxe. Vi har købt vores i Babysam til under 1000 kr og vi er bare SÅ glade for den. Den fylder et minimum og bettemanden kan stadig komme ned at ligge i den og nappe en god lur. VI har en C1'er og der kan den snilt være både bag føresædet eller i bagagerummet.  Kan faktisk se de har en i babysam til 600 som ligner vores, bare i en anden farve... Dog ikke heeelt den samme... Der er på vores en bøjle hen foran,der hvor han sidder, men der sidder i vores sådan en funktion så ryglænet via en snor kan justeres i liggende position og så skal man bare hive i snoren igen, for at få det op i siddende position

P.klapv. BOMBAY, beige/s LB

Vi kiggede på sådan nogle, men ville gerne have en, hvor fodstøtten kan gøres vandret også! Så pønser vi på at næste baby muligvis kan ligge i lifti klapvognen.. hvis ikke Jørn har fået spat inden så vi har købt en større bil altså!

Anmeld

3. november 2011

Rødhætte

Ej hvor tiden bare går!! Felix er jo lækker som altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.