piadas skriver:
Dejlige søde Felix!
Han har sådan nogle øjne, der kunne være en del af et digt - øjne så dybe som det store hav bla bla bla!
Måske man skulle få sig en karriere som poet, hvis alle pengeinstitutter bukker under for finanskrissen, og vi i stedet skal til at have krydderier og des lige som møntfod igen som i gamle dage!

Jeg kunne have skrevet det samme som dig, Mette! Jeg har også tit undret mig over, hvordan man gør det der med sort/hvid og så kun en enkelt ting på billedet, som er farvet - det ser nemlig hammergodt ud!
Glæder mig til at høre, hvordan man gør, Anne!
Det der med højden, Mette - det må du bare lære at leve med! 

Serdar er heller ikke særlig høj 1,70 m, og vores børn er også nogle af de laveste i deres klasser, så det ligger sgu vist i generne...
Oliver var den største i mødregruppen længe (både mht. højde og vægt), men da han blev 3-4 år (kan ikke huske det helt præcist), nåede de andre op på siden af ham, og nu har de overhalet ham for længst - selv pigerne. De fleste drenge fra hans klasse er et hoved højere end ham! Zilan har været på samme måde, så jeg forventer det samme sker med Ida - hun ligger jo også på den øverste kurve lige nu, men på et tidspunkt dratter hun nok også ned fra den!

Jeg skal nok se på det med billederne... det er faktisk lige marginalt vigtigere end at træne her i formiddag, tror I ikke?