Lave en lille 7 mdrs. update om Felix, til alle I travle kvinder som bare sidder alene derhjemme og keder Jer, fordi Jeres lækre rollinger er i pasning?? 
Felix er 75 cm lang og vejer 9 kg. Han følger sin egen kurve helt perfekt, stadig lige midt på kurven for vægt, og allerøverst på længde. En slank lille fyr!
Han kan klappe og vinke (men han ved det ikke, så det sker bare jævntligt!) og give "high five" - dét ved han til gengæld! Han kan møve sig fremad, med mindre vi er så onde at lægge ham på et tæppe eller lignende...
Han kan sidde selv og han øver pincetgreb!
Han spiser rugbrød, kartofler, grøntsager, havregrød, youghurt og stort set alt andet jeg tilbyder ham - dog IKKE øllebrød. Og so be it, hvis det er det eneste barnet ikke bryder sig om, så skal han sandelig blive fri! Jeg kan nemlig godt forstå ham! 
Vi har købt klapvogn, hovedsageligt pga. vores microlille bil, og både Felix og jeg elsker den!! (nåh ja og Jørn, som er den der pakker bilen!)
Ellers nyder vi bare barslen, og glæder os (bemærk flertallet!) til at julehygge inden så længe! Alle novemberweekender er bookede, men med hyggelige ting som: ikeatur, sommerhusweekend, en familiefødselsdag, julegaveindkøb mm.
Lige et par billeder fra 7 mdrs. dagen! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld