Aj, men skulle man ikke lige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ih altså! Skøn er han bare endnu!

Dejligt det går godt! Ja, lad da barnet blive fri for øllebrød- så længe han ikke er en kræsenpind. Jeg blev som barn tvunget til at spise kogte kartofler - det eneste i hele verden jeg direkte fik kvalme af at spise. Mine børn skal ikke opdrages til at være kræsne, eller have andet end det der blir serveret, men de skal ikke tvinges til at spise ting de virkelig ikke kan li!

Vildt at han er bevidst om, hvad han kan! Tror ikke JOhannes ved han kan vinke. Det passer i hvert fald sjældent ind i sammenhængen. MEn jeg er virkelig også dårlig til at "øve" sådan noget med ham Når elsker at undersøge alting selv, vil jeg så nødigt forstyrre. Er det meget slemt (pædagog) Anne? Har han brug for mere mor tid?

Hvilken klapvogn har I købt? Jeg vil virkelig gerne have en lille nem sag, der stadig kan soves en lille lur i, men som ingenting fylder , hverken i bilen eller butikkerne.

Lyder som en skøn November I går ind i. Hvornår skal I i sommerhus? 

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/NYHED!_Scooter_S-1363.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Diana...

Anne for pokker nogen smukke øjne den dreng har  Det var da helt vil dejlige dreng! 

Dejligt med en update 

Knus Diana

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Sofia skriver:

Vil lige hurtigt anbefale emmaljunga ceroz - den har vi og er mega glad for den

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Anne for pokker nogen smukke øjne den dreng har  Det var da helt vil dejlige dreng! 

Dejligt med en update 

Knus Diana

Mange tak!  

Anmeld

2. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Lave en lille 7 mdrs. update om Felix, til alle I travle kvinder som bare sidder alene derhjemme og keder Jer, fordi Jeres lækre rollinger er i pasning?? 

Felix er 75 cm lang og vejer 9 kg. Han følger sin egen kurve helt perfekt, stadig lige midt på kurven for vægt, og allerøverst på længde. En slank lille fyr!

Han kan klappe og vinke (men han ved det ikke, så det sker bare jævntligt!) og give "high five" - dét ved han til gengæld! Han kan møve sig fremad, med mindre vi er så onde at lægge ham på et tæppe eller lignende... Han kan sidde selv og han øver pincetgreb!

Han spiser rugbrød, kartofler, grøntsager, havregrød, youghurt og stort set alt andet jeg tilbyder ham - dog IKKE øllebrød. Og so be it, hvis det er det eneste barnet ikke bryder sig om, så skal han sandelig blive fri! Jeg kan nemlig godt forstå ham!

Vi har købt klapvogn, hovedsageligt pga. vores microlille bil, og både Felix og jeg elsker den!! (nåh ja og Jørn, som er den der pakker bilen!)

Ellers nyder vi bare barslen, og glæder os (bemærk flertallet!) til at julehygge inden så længe! Alle novemberweekender er bookede, men med hyggelige ting som: ikeatur, sommerhusweekend, en familiefødselsdag, julegaveindkøb mm.

Lige et par billeder fra 7 mdrs. dagen!

Jo, det skulle man!

Hvor er han bare en dygtig dreng. Det er altså vildt at han er så lang - det er Laurits ikke engang og han er næsten 3 mdr ældre Er Jørn høj eller hvor kommer det fra?

Dejlige billeder som altid. Jeg bliver aldrig træt af at se de blå, blå øjne. Hvordan laver man de billeder med savlesmæk i farve og resten sort/hvid?

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jo, det skulle man!

Hvor er han bare en dygtig dreng. Det er altså vildt at han er så lang - det er Laurits ikke engang og han er næsten 3 mdr ældre Er Jørn høj eller hvor kommer det fra?

Dejlige billeder som altid. Jeg bliver aldrig træt af at se de blå, blå øjne. Hvordan laver man de billeder med savlesmæk i farve og resten sort/hvid?

Nej Jørn er 1 meter og 3-84 stykker.. så det er jo ikke voldsomt højt for en mand! Jeg er ret sikker på, at Felix lige pludselig stopper med at gro i længden (for en tid altså) og så tager nogle kg på istedet!

Mht. billederne, så er det noget mit kamera kan! Men man kan også i photoshop mig bekendt ... Jeg prøver lidt at rode lidt med programmet og se om jeg kan huske hvordan man gør!

Anmeld

2. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Nej Jørn er 1 meter og 3-84 stykker.. så det er jo ikke voldsomt højt for en mand! Jeg er ret sikker på, at Felix lige pludselig stopper med at gro i længden (for en tid altså) og så tager nogle kg på istedet!

Mht. billederne, så er det noget mit kamera kan! Men man kan også i photoshop mig bekendt ... Jeg prøver lidt at rode lidt med programmet og se om jeg kan huske hvordan man gør!

Du er sej til teknik!

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Du er sej til teknik!

Men desværre ret glemsom... Og ret stædig også, så jeg må lige se om jeg kan google mig til det, når den bette sover imorgen! 

Anmeld

2. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Men desværre ret glemsom... Og ret stædig også, så jeg må lige se om jeg kan google mig til det, når den bette sover imorgen! 

No rush - jeg er nemlig ikke særlig sej til teknik

Anmeld

2. november 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jo, det skulle man!

Dejlige søde Felix! Han har sådan nogle øjne, der kunne være en del af et digt - øjne så dybe som det store hav bla bla bla! Måske man skulle få sig en karriere som poet, hvis alle pengeinstitutter bukker under for finanskrissen, og vi i stedet skal til at have krydderier og des lige som møntfod igen som i gamle dage!

Jeg kunne have skrevet det samme som dig, Mette! Jeg har også tit undret mig over, hvordan man gør det der med sort/hvid og så kun en enkelt ting på billedet, som er farvet - det ser nemlig hammergodt ud! Glæder mig til at høre, hvordan man gør, Anne!

Det der med højden, Mette - det må du bare lære at leve med!  Serdar er heller ikke særlig høj 1,70 m, og vores børn er også nogle af de laveste i deres klasser, så det ligger sgu vist i generne...

Oliver var den største i mødregruppen længe (både mht. højde og vægt), men da han blev 3-4 år (kan ikke huske det helt præcist), nåede de andre op på siden af ham, og nu har de overhalet ham for længst - selv pigerne. De fleste drenge fra hans klasse er et hoved højere end ham! Zilan har været på samme måde, så jeg forventer det samme sker med Ida - hun ligger jo også på den øverste kurve lige nu, men på et tidspunkt dratter hun nok også ned fra den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.