Født ekstrem for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Christina.78

Ved fødslen 2735 g og ca 50 cm

Cecilie er også lille i mine øjne..var på vægten den anden dag og der stod 13 kg til héndes ca 88-90 cm..bruger 24 i sko (men vinterstøvlerne er 25 )..småtspisende men godt ved den..

vi har ikke fået noget tilbudt nok fordi lægerne ikke mener det er nødvendigt..(synes jeg jo heller ikke når hun trives) men de siger hun følger sin egen kurve..

hun er nok også størrere end andre heinde på samme alder men lille i forhold til de andre to i dp på henhv. 1 måned ældre og en måned yngre end hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

merle2010

åårhh min pige er jo enorm i forhold til jeres børn

hun er 18 mdr og vejen 16 kg og måler 90 cm...

hun bruger str 22 i sko...

hun spiser ikke mere end andre børn men har altid været stor...

vejede 13 kg til 1 års undersøgelsen...

hun er født 6 dage over tid og vejede 4150 g og målte 55 cm.. så heller  ikke nogen lille pige...

Anmeld

4. november 2011

lykkekevin

oki min pige er heller ikke for tidlig født hun vejet 3180 men tabt sig til 2700 hun var meget syg......

idag er hun 2 år 3 mdr er 88 høj og svinger mellem 10 og 10,5 kilo...

så har hun en lille bror på 1 år som er meget stor 83 cm og 10.3 kilo

så har noget af en forskæl den en meget lille af alder og den anden meget stor

Anmeld

4. november 2011

Benjamins_Mor

Min søn blev født i 33+0.  Han vejede 2115 og 46 lang..  Tabte sig til 1900 men han kom hurtig op igen. Nu er han 14 måneder og vejer 11 kg.. 

- Ønsker jer alt det bedste :-) 

Anmeld

4. november 2011

komodo

Jeg fødte min mindstemand i uge 31+5, da var han 45 cm lang og vejede 2110 gram.

Nu er han 10 måneder (korrigeret alder 8 måneder) og vejer 10,9 kg og er 76 cm lang.

Mon ikke der bare er forskel på børns størrelser, også de fortidligt fødte?? vidste slet ikke at de var mindre end gennemsnittet 

Anmeld

5. november 2011

mortilflere

Oliver&Troia <3 skriver:

Ja han er da heller ikke den største endnu... har de snakket vækst hormoner til ham? Det vil de give troia, men hvor er jeg forvirret om jeg skal sige ja eller nej...

Det ville de oxo med Alberte , men tog så prøven for mangel på det og opdagede hun slet ikke manglede det....

Hun er født 11 dage over tid , vejede 4170/59 , i dag 6 år og 4 mdr og vejer 16 kg og er 116 cm 

Hun er sg tynd , bruger str 5 i libero bleer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.