Født ekstrem for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.575 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min datter Troia blev født i 26+1 og vejede 840gr. og var 33cm.

Det eneste men hun har er hendes vægt, hun vejer i en alder af 20mdr. 6,7kg og er 69cm.

hva vejede/vejer jeres omkring den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

MinNoah

Hvor dejligt at høre hun har det godt på trods af den tidlige fødsel!

Min dreng vejede omkring 13 kg da han var 20 mdr, men han er også stor!

Anmeld

2. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

MinNoah skriver:

Hvor dejligt at høre hun har det godt på trods af den tidlige fødsel!

Min dreng vejede omkring 13 kg da han var 20 mdr, men han er også stor!

Heller de er store end de er for små...

Anmeld

2. november 2011

signe.

Hasse er 18 mdr, født i uge 24 med vægt på 470 gram, og han vejer i dag 7,4 kg og er næsten 80 cm lang, så han er virkelig også tynd..

Anmeld

2. november 2011

Mor til matilde og gustav

Oliver&Troia <3 skriver:

Min datter Troia blev født i 26+1 og vejede 840gr. og var 33cm.

Det eneste men hun har er hendes vægt, hun vejer i en alder af 20mdr. 6,7kg og er 69cm.

hva vejede/vejer jeres omkring den alder?

min datter er godt nok ikke født for tidligt, men huner idag 22mdr og vejer 11,5kg

Anmeld

2. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

signe. skriver:

Hasse er 18 mdr, født i uge 24 med vægt på 470 gram, og han vejer i dag 7,4 kg og er næsten 80 cm lang, så han er virkelig også tynd..

Ja han er da heller ikke den største endnu... har de snakket vækst hormoner til ham? Det vil de give troia, men hvor er jeg forvirret om jeg skal sige ja eller nej...

Anmeld

2. november 2011

signe.

Oliver&Troia <3 skriver:

Ja han er da heller ikke den største endnu... har de snakket vækst hormoner til ham? Det vil de give troia, men hvor er jeg forvirret om jeg skal sige ja eller nej...

nej det har de ikke.. Jeg ville heller ikke tage imod det hvis jeg skal være ærlig... kan jo være det er meningen de bare skal være små

Anmeld

2. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mor til lille Matilde skriver:

min datter er godt nok ikke født for tidligt, men huner idag 22mdr og vejer 11,5kg

Kan ligesom fornemme at min søn heller ikke er den største så, han bliver 3år i dec. og vejer 12,5kg og er 90cm...

Anmeld

2. november 2011

lille83

Oliver&Troia <3 skriver:

Kan ligesom fornemme at min søn heller ikke er den største så, han bliver 3år i dec. og vejer 12,5kg og er 90cm...

nu er min søn ikke født fortidligt, men min søn har ca samme mål som din. 11 kg ca og bliver ligeledes 3 i dec..

nogen børn er bare små....

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg har ingen viden andet end den almindelige gennemsnitlige almenviden om fortidligt fødte..men jeg ville ikke bare læse tråden (for jeg synes det er utroligt lærerigt) uden at give dig et knus.
Sådan en bette bebs..hvor er det dog et mirakel at hun overlevede.

Den lille dreng jeg fik, født i omkring uge 35-36 og som levede i 2 timer vejede også omkring 800 g og var bitte lille..så at se at jeres  fortidligt fødte klarede skærerne er jo et mirakel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.