Lillebrøsters navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Sucker for love

Okaay, det er rimelig lige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

ano14316

det bliver man ikke meget klogere af

Anmeld

2. november 2011

01olin

har stemt liam og victoria

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

ano14316 skriver:

det bliver man ikke meget klogere af

nej det gør man ikke 

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Liam og Victoria

Og tillykke!

Anmeld

2. november 2011

M (:

Raas skriver:

Liam og Victoria men det ved du jo :-)

Enig

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Vi fandt jo tidligere her til aften ud af at jeg stadigvæk er gravid  hvilket jeg slet ikke kan fatte.... Vi har snakket om en masse navne og er nu blevet enige om 4 navne som passer rimelig godt til storebrors navn som er Phillip.

Hvilke to synes i er bedst? 

Jeg synes det eneste der ikke passer til Phillip er Patrick - det lyder bare lidt corny sammen synes jeg... sådan lidt "Nik og Jay" agtigt.

Men de tre andre går super godt til Phillip synes jeg

Hvad blev der af Glen og Alfie ?

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

Jeg synes det eneste der ikke passer til Phillip er Patrick - det lyder bare lidt corny sammen synes jeg... sådan lidt "Nik og Jay" agtigt.

Men de tre andre går super godt til Phillip synes jeg

Hvad blev der af Glen og Alfie ?

Altså jeg er også mere til Alfie end Patrick 

Men altså Patrick var det eneste navn kæresten kunne komme med som lød bare lidt godt 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Altså jeg er også mere til Alfie end Patrick 

Men altså Patrick var det eneste navn kæresten kunne komme med som lød bare lidt godt 

så bare sig til ham at Patrick og Phillip slet slet ikke går sammen altså - så skal han nok være klar på Alfie igen hvad med Bastian, Sebastian, Lukas, Oliver eller noget? de går også rigtig godt til Phillip og er 'solide danske navne' hvis det er det kæresten får bløde knæ af

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

så bare sig til ham at Patrick og Phillip slet slet ikke går sammen altså - så skal han nok være klar på Alfie igen hvad med Bastian, Sebastian, Lukas, Oliver eller noget? de går også rigtig godt til Phillip og er 'solide danske navne' hvis det er det kæresten får bløde knæ af

Bastian og Sebastian går jeg aldrig med til fordi der var en idiot da jeg var 15 år som i 2½ år truede med at slå mig ihjel - han hed Sebastian, så det har jeg ikke vildt meget lyst til at ha en søn der hedder 

Og min søsters søn hedde Luca så der er Lukas lige lidt for tæt på og Oliver hedder Kærestens nevø 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.