Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MelikkazMoar skriver: Enig ..
Enig ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Emma og Liam
Emma og Liam
Liam og Victoria
lulini skriver: Liam & Victoria
Liam & Victoria
Sucker for love skriver: Vi fandt jo tidligere her til aften ud af at jeg stadigvæk er gravid hvilket jeg slet ikke kan fatte.... Vi har snakket om en masse navne og er nu blevet enige om 4 navne som passer rimelig godt til storebrors navn som er Phillip. Hvilke to synes i er bedst?
Vi fandt jo tidligere her til aften ud af at jeg stadigvæk er gravid hvilket jeg slet ikke kan fatte.... Vi har snakket om en masse navne og er nu blevet enige om 4 navne som passer rimelig godt til storebrors navn som er Phillip.
Hvilke to synes i er bedst?
Victoria og Patrick
Puha - det ligger jo tæt
- men tror det bliver en Liam eller Victoria
Jeg har stemt Emma og Patrick.Kendte engang to tvillingebrødre som hed Phillip og Patrick, så det synes jeg, klinger godt Victoria passer også, men Emma var lige det første, jeg tænkte på Jeg synes ikke Liam passer specielt godt til Phillip.Men på den anden side mener jeg så sagtens man kan kalde søskendepar både Jack og Gudrun-Olga eller Seraphina og Jørgen, hvis man synes...(Som er navne sammensætninger, jeg vil sige, ikke umiddelbart "matcher".)
Held og lykke med navne-jagten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128