Lillebrøsters navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Bastian og Sebastian går jeg aldrig med til fordi der var en idiot da jeg var 15 år som i 2½ år truede med at slå mig ihjel - han hed Sebastian, så det har jeg ikke vildt meget lyst til at ha en søn der hedder 

Og min søsters søn hedde Luca så der er Lukas lige lidt for tæt på og Oliver hedder Kærestens nevø 

arhmen altså det ka jeg godt se så er det også en stor udfordring.

Uh jeg vil så gerne ha en Luka men kæresten går ikke med til det - ville også gerne ha en Louis men det vil han heller ikke - så jeg kender godt det der med konservative kærester

Der er også: Markus, Asbjørn, Malthe, Mathias  - de går også godt til Phillip synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

arhmen altså det ka jeg godt se så er det også en stor udfordring.

Uh jeg vil så gerne ha en Luka men kæresten går ikke med til det - ville også gerne ha en Louis men det vil han heller ikke - så jeg kender godt det der med konservative kærester

Der er også: Markus, Asbjørn, Malthe, Mathias  - de går også godt til Phillip synes jeg

Han er ikke konservativ - han er social demokrat... eller det ved jeg faktisk ikke engang om han er, det var bare den tanke der faldt mig ind aller først 

Jeg vil så gerne have min Liam eller Victoria - så jeg bliver så glad hver gang nogen har stemt på dem 

Det bliver endnu værre når jeg tilføjer deres navn nr. 2 fordi vi har en åndsvag tradition i min familie med 2 navne og navn nr. 2 så er bibelsk og den vil jeg gerne forsætte ... men de er bare ikke alle lige kønne 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Han er ikke konservativ - han er social demokrat... eller det ved jeg faktisk ikke engang om han er, det var bare den tanke der faldt mig ind aller først 

Jeg vil så gerne have min Liam eller Victoria - så jeg bliver så glad hver gang nogen har stemt på dem 

Det bliver endnu værre når jeg tilføjer deres navn nr. 2 fordi vi har en åndsvag tradition i min familie med 2 navne og navn nr. 2 så er bibelsk og den vil jeg gerne forsætte ... men de er bare ikke alle lige kønne 

hmm nej så ka jeg godt se det

Men jeg mente heller ikke konservativ som politisk men som en måde at være på altså fx at man ikke tør prøve noget vildt og nyt

Men jeg kender det jeg måtte selv opgive både Luka, Louise, Frey og alle mulige andre fordi min kæreste ikke ku fordrage dem, men heldigvis er det ikke navnet der er det vigtige i sidste ende og hvem ved måske er det en pige

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

hmm nej så ka jeg godt se det

Men jeg mente heller ikke konservativ som politisk men som en måde at være på altså fx at man ikke tør prøve noget vildt og nyt

Men jeg kender det jeg måtte selv opgive både Luka, Louise, Frey og alle mulige andre fordi min kæreste ikke ku fordrage dem, men heldigvis er det ikke navnet der er det vigtige i sidste ende og hvem ved måske er det en pige

Det ved jeg godt - det var bare lige det jeg tænkte hehe 

Tror faktisk kæresten går med til Liam eller Victoria.. og ellers så skal jeg nok gå med på en Emma hvis det er en pige 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Det ved jeg godt - det var bare lige det jeg tænkte hehe 

Tror faktisk kæresten går med til Liam eller Victoria.. og ellers så skal jeg nok gå med på en Emma hvis det er en pige 

lyder godt ellers har i også en god sjat måneder til at finde ud af det i

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

lyder godt ellers har i også en god sjat måneder til at finde ud af det i

Ja men der er bare et eller andet dejligt over allerede at kunne kalde den ved navn længe inden 

Da jeg ventede Phillip gik jeg flere gange og spurgte om ikke godt han kunne hedde Phillip men det kunne han i hvert fald ikke - så var vi til scanning og så sagde kæresten "Han ligner sørme en rigtig lille Phillip" 

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Sucker for love skriver:

Ja men der er bare et eller andet dejligt over allerede at kunne kalde den ved navn længe inden 

Da jeg ventede Phillip gik jeg flere gange og spurgte om ikke godt han kunne hedde Phillip men det kunne han i hvert fald ikke - så var vi til scanning og så sagde kæresten "Han ligner sørme en rigtig lille Phillip" 

nåårh hvor hyggeligt men i har stadig hvertfald en måned endnu så da I jo ikke kan nanvgive rigtigt før der er et køn

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Giraffen skriver:

nåårh hvor hyggeligt men i har stadig hvertfald en måned endnu så da I jo ikke kan nanvgive rigtigt før der er et køn

Jeg kunne få en tid til kønsscanning om 2 uger så 14+1 ... og jeg tror nok jeg kom til at sige ja 

Anmeld

2. november 2011

Dansker I Holland

Sucker for love skriver:

Vi fandt jo tidligere her til aften ud af at jeg stadigvæk er gravid  hvilket jeg slet ikke kan fatte.... Vi har snakket om en masse navne og er nu blevet enige om 4 navne som passer rimelig godt til storebrors navn som er Phillip.

Hvilke to synes i er bedst? 

Jeg synes Victoria og Patrick passer til Phillip så det har jeg stemt

Anmeld

2. november 2011

MelikkazMoar

Raas skriver:

Liam og Victoria men det ved du jo :-)

Enig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.