Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til 2, snart 3 skriver: Nogle du vil dele??
Nogle du vil dele??
Liam, Emma, Victoria og Patrick
Vi er enige om at det skal være en af dem så jeg har lavet en lille afstemning herinde om hvilke to der passer bedst til storebrors navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Liam, Emma, Victoria og Patrick Vi er enige om at det skal være en af dem så jeg har lavet en lille afstemning herinde om hvilke to der passer bedst til storebrors navn
Mor til 2, snart 3 skriver: Så jeg lige og har stemt
Så jeg lige og har stemt
Hehe ja det så jeg lige
- og når så vi har fundet ud af det.. som lige nu ser ud til at blive Liam & Victoria så skal vi finde navn nr. 2
det er en tradition i min familie - OG JEG ELSKER DEN
Sucker for love skriver: Hehe ja det så jeg lige - og når så vi har fundet ud af det.. som lige nu ser ud til at blive Liam & Victoria så skal vi finde navn nr. 2 det er en tradition i min familie - OG JEG ELSKER DEN
Mor til 2, snart 3 skriver: Vores piger har også to navne
Vores piger har også to navne
Det er også lidt hyggeligt med to navne, man skal bare sørge for at de ikke lyder helt dumme sammen.
Gik i klasse med en der hed Rune Sten
Sucker for love skriver: Det er også lidt hyggeligt med to navne, man skal bare sørge for at de ikke lyder helt dumme sammen. Gik i klasse med en der hed Rune Sten
Mor til 2, snart 3 skriver: Ha ha ha ja det var ikke så heldigt.. Her hjemme har vi Tammie Isabell, Anna-Sophie og bebs i maven skal hedde Julie Rosa og skulle det blive en dreng (de siger det er en pige) skal han hedde Marinus Thomas. Marinus efter min farfar og Thomas efter min mands morfar..
Ha ha ha ja det var ikke så heldigt.. Her hjemme har vi Tammie Isabell, Anna-Sophie og bebs i maven skal hedde Julie Rosa og skulle det blive en dreng (de siger det er en pige) skal han hedde Marinus Thomas. Marinus efter min farfar og Thomas efter min mands morfar..
Iiiih jeg elsker når det er sådan noget med at de er opkaldt efter nogle i familien
Jeg synes snart det værste af det hele er at navn nr. 2 meget gerne skulle være bibelske pga. endnu en tradition i min familie
Og det irriterer mig lidt mht. pigenavnene fordi både Emma og Victoria slutter på A og de eneste to navne jeg har kunne finde jeg har haft lyst til at bruge er Anna og Rebekka som også slutter på A men lige nu har jeg da fundet et til både Liam og Patrick
KÆMPE Stort tillykke med der stadig var liv derinde...
Håber at alt fremover går som planlagt
Wampires skriver: KÆMPE Stort tillykke med der stadig var liv derinde... Håber at alt fremover går som planlagt
Mange tak
Ja det håber jeg også, men jeg vil mene vi har haft vores drama nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128