Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ej hvor fedt, stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?! Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!! Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!
Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!!
Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
SÅ fantastisk !!!
ej hvor er det en dejlig nyhed ! Tillykke !
Sucker for love skriver: 12+0 og mange mange tak for tippet med den scanning
12+0
og mange mange tak for tippet med den scanning
Lotus86 skriver: Det var sandelig så lidt Hvor er det bare vildt altså, det må være så uvirkeligt for jer lige nu
Det var sandelig så lidt Hvor er det bare vildt altså, det må være så uvirkeligt for jer lige nu
Det kan du tro det er - det er slet ike til at tro på
TILLYKKe hvor er det dejligt..!
Sucker for love skriver: det er der jo desværre ikke noget der hedder
det er der jo desværre ikke noget der hedder
Nej jeg ved det godt.. Du lyder lidt som manden min
Mor til 2, snart 3 skriver: Nej jeg ved det godt.. Du lyder lidt som manden min
er det så godt eller dårligt?
Stort stort tillykke Hvor er det dejligt med sådan en solstråle historie trods alt - synes stadig det er helt uforståeligt at du ikke blev sendt til scanning men skidt med det nu
TILLYKKE
NEEEJ hvor godt og hvor sejt altså at du lige gjorde det så impulsivt....
STORT tillykke herfra det sgu da en skøn nyhed ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128