UPDATE: Kan jeg stadigvæk være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Sommersko

ej hvor fedt, stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

baby012

Sucker for love skriver:

Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!

Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!!  FEST OG FARVER!! 

Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE  baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid... 

SÅ fantastisk !!!  

ej hvor er det en dejlig nyhed ! Tillykke ! 

Anmeld

1. november 2011

Lotus86

Sucker for love skriver:

12+0 

og mange mange tak for tippet med den scanning

Det var sandelig så lidt

Hvor er det bare vildt altså, det må være så uvirkeligt for jer lige nu

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Lotus86 skriver:

Det var sandelig så lidt

Hvor er det bare vildt altså, det må være så uvirkeligt for jer lige nu

Det kan du tro det er - det er slet ike til at tro på 

Anmeld

1. november 2011

MisMille

Sucker for love skriver:

Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!

Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!!  FEST OG FARVER!! 

Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE  baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid... 

TILLYKKe hvor er det dejligt..!

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Sucker for love skriver:

det er der jo desværre ikke noget der hedder 

Nej jeg ved det godt.. Du lyder lidt som manden min

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nej jeg ved det godt.. Du lyder lidt som manden min

er det så godt eller dårligt? 

Anmeld

1. november 2011

viben

Sucker for love skriver:

Stort stort tillykke  Hvor er det dejligt med sådan en solstråle historie trods alt - synes stadig det er helt uforståeligt at du ikke blev sendt til scanning men skidt med det nu

Anmeld

1. november 2011

MorDk

TILLYKKE

Anmeld

1. november 2011

Chr-Hei

Sucker for love skriver:

NEEEJ hvor godt og hvor sejt altså at du lige gjorde det så impulsivt....

STORT tillykke herfra det sgu da en skøn nyhed ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.