Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu kan jeg igen tænke på navne
- eller det vil sige jeg har dem allerede klar :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?! Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!! Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!
Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!!
Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dansker I Holland skriver: TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mange tak
EJ NEJ NEJ JAMEN JUBIIIII!!!! ej hvor er det fantastisk!!!
og hvor er det sejt at du gjorde det og tog den scanning og ikke lod vente på sig
STORT tillykke til jer begge to og jeg glæder mig til at følge den videre rejse
Giraffen skriver: EJ NEJ NEJ JAMEN JUBIIIII!!!! ej hvor er det fantastisk!!! og hvor er det sejt at du gjorde det og tog den scanning og ikke lod vente på sig STORT tillykke til jer begge to og jeg glæder mig til at følge den videre rejse
Honey<3 skriver: Forsat stort tillykke med den lille i maven..
Forsat stort tillykke med den lille i maven..
- og ilm. kan jeg jo sige
Sucker for love skriver: Mange tak - og ilm. kan jeg jo sige
Mange gange tillykke til dig!
Det kan man sige at være en lille mirakel spire
Held og lykke med det hele
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128