UPDATE: Kan jeg stadigvæk være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.095 visninger
69 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Sucker for love

Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!

Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!!  FEST OG FARVER!! 

Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE  baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

karina1980

Sucker for love skriver:

Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!

Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!!  FEST OG FARVER!! 

Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE  baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid... 

stort tilykke, hvor er det bare vildt,

Anmeld

1. november 2011

pemiro

Hvor er det bare fantastisk dejligt at høre.
Åh hvor er jeg glad på dine vegne. Godt du kørte til scanning!!!

Rigtig god aften og mange gange held og lykke i graviditeten

Stort kram herfra

Anmeld

1. november 2011

livhemdrup

Sucker for love skriver:

Hvor er det dog bare fantastisk TILLYKKE..

Anmeld

1. november 2011

LouiseRH

TUSIND MILLIARDER GANGE TILLYKKE!!!

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Ihhh hvor er det bare så godt Stort tillykke.....

Anmeld

1. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Tillyke

Anmeld

1. november 2011

PernilleogDennis

sikke en nyhed!!!!!  STORT TILLYKKEEEE!!

Anmeld

1. november 2011

Janni.

Ej hvor godt!! Tillykke!! 

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Tak - kæmpe tak 

- nej hvor er det fantastisk ... og hold kæft mit hjerte slår hurtigt lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.