Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?!
Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!!
Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Jeep - jeg lovede jer en update... og ville egentlig allerhelst trække den ud for at øge spændingen totalt... MEN DET KAN JEG BARE IKKE FOR VED I HVAD JEG SÅ?! Jeg så: Den mest perfekte lille skabning og et fint lille hjerte der bankede der ud af og jeg er bare så glad og jeg sidder og græder og iiiiiih!!!! FEST OG FARVER!! Og jeg var så glad da jeg kom ind af døren at jeg løb lige ind i stuen og bare råbte det fordi ALLE baare skal vide det lige nu og iiiih!! jeg er stadigvæk gravid...
stort tilykke, hvor er det bare vildt,
Hvor er det dog bare fantastisk TILLYKKE..
TUSIND MILLIARDER GANGE TILLYKKE!!!
Ihhh hvor er det bare så godt Stort tillykke.....
Tillyke
sikke en nyhed!!!!! STORT TILLYKKEEEE!!
Ej hvor godt!! Tillykke!!
Tak - kæmpe tak
- nej hvor er det fantastisk ... og hold kæft mit hjerte slår hurtigt lige nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128