navlepiercinger og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Giraffen

LilleLene skriver:

åårh tak

Bliver nok nød til at tage min ene navle piercing ud, da den kun er 1mm i tykkelsen, tror ikke jeg kan få en der er så lille 

jeg er snart i uge 19 og jeg fik rimelig hurtig sat den der graviditetsstav i fordi jeg tror den er lettest at sætte i jo mindre maven er

Jeg har en veninde der havde sygt ondt i navlen under graviditeten og hendes piercing havde været ude i 2 år forinden

Så min plan er at have piercing i så lang tid som muligt og så tage den ud, for at undgå 'nyt' arvæv der så kan gøre mere ondt (ved ikke om det overhovedet gir mening )

Men jeg er ret bange for at det kommer til at klø og gøre ondt på navlen men det vil tiden vise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MelikkazMoar

LilleLene skriver:

Hey tøser
Skal man tage sin navlepiercinger ud under graviditeten, og hvornår ?

eller kan man godt lade dem blive i
og hvilke ricisis er der ved det ?

Håber nogle kan hjælpe

jeg fjernede mine fordi jeg ikke syndes det var pænt mere.. og der var rimelig tidligt i graviditeten.. og så en måneds tid eller deromkring efter fødslen, tænkte jeg det kunne være sjovt at sætte dem i igen .. og 2 ud af 3 huller var stadig 'åbne'

Anmeld

1. november 2011

FogL

Man kan jo få sådan nogle til gravide, som er enormt lange.. 

Anmeld

1. november 2011

Ansemusen

LilleLene skriver:

Hey tøser
Skal man tage sin navlepiercinger ud under graviditeten, og hvornår ?

eller kan man godt lade dem blive i
og hvilke ricisis er der ved det ?

Håber nogle kan hjælpe

Jeg tog min ud lidt sent, da hullet begyndte at blive spilet ud. Men så stak jeg den lige igennem ca. hveranden uge, for att sikre mig, at hullet ikke voksede sammen. Og så tog jeg den i igen, da jeg havde født.

Hullet bliver dog ret grimt og slapt. Min veninde og jeg har fået PRÆCIS samme strækmærker omkring hullet. Det ligner lidt to kaninører, som går op fra øverste piercinghul. Hehe

Anmeld

1. november 2011

MLT

Jeg tog min ud omkring uge 25-30. Jeg kan ikke huske det præcist.. Efter fødslen kom den i igen

Anmeld

1. november 2011

MLT

Forresten... i går var der en debat om nogenlunde det samme:  https://www.baby.dk/debat/143119pi1/graviditet/vis-mig-din-navle.aspx Prøv at kigge den igennem

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

MelikkazMoar skriver:

jeg fjernede mine fordi jeg ikke syndes det var pænt mere.. og der var rimelig tidligt i graviditeten.. og så en måneds tid eller deromkring efter fødslen, tænkte jeg det kunne være sjovt at sætte dem i igen .. og 2 ud af 3 huller var stadig 'åbne'

ved bare af erfaring at mine piercinger heler utrolig hurtigt

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Ansemusen skriver:

Jeg tog min ud lidt sent, da hullet begyndte at blive spilet ud. Men så stak jeg den lige igennem ca. hveranden uge, for att sikre mig, at hullet ikke voksede sammen. Og så tog jeg den i igen, da jeg havde født.

Hullet bliver dog ret grimt og slapt. Min veninde og jeg har fået PRÆCIS samme strækmærker omkring hullet. Det ligner lidt to kaninører, som går op fra øverste piercinghul. Hehe

det er nemlig det jeg gerne ville undgå

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

EmmaJosephine skriver:

Forresten... i går var der en debat om nogenlunde det samme:  https://www.baby.dk/debat/143119pi1/graviditet/vis-mig-din-navle.aspx Prøv at kigge den igennem

tak

Anmeld

1. november 2011

Ansemusen

LilleLene skriver:

det er nemlig det jeg gerne ville undgå

Det tror jeg ikke du kan desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.