Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey tøser Skal man tage sin navlepiercinger ud under graviditeten, og hvornår ? eller kan man godt lade dem blive i og hvilke ricisis er der ved det ?Håber nogle kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Hey tøser Skal man tage sin navlepiercinger ud under graviditeten, og hvornår ? eller kan man godt lade dem blive i og hvilke ricisis er der ved det ?Håber nogle kan hjælpe
Det behøver man ikke
Jeg tog først min ud i uge 28
morethanperfect skriver: Det behøver man ikke Jeg tog først min ud i uge 28
hvorfor tog du den ud der ? og begyndte det at se mærkeligt ud eller noget med den i
lucas<3 skriver: Jeg tog min ud omkring uge 21 og blev så ved med og putte den i hullet et par gange om ugen og efter fødslen tog jeg den i igen..
Jeg tog min ud omkring uge 21 og blev så ved med og putte den i hullet et par gange om ugen og efter fødslen tog jeg den i igen..
okay tak
Jeg har læst om nogen der har fået et strækmærke igennem navlen..ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det , fordi at de havde taget den ud for sent. Men det er jo forskelligt fra person til person, hvornår det er bedst at tage den ud Har selv en piercing i navlen, og når baby tiden kommer, så sukker jeg sikkert også fordi at jeg skal tage den ud hehehe. Synes nemlig altid at der mangler lidt "bling bling" hver gang at jeg skifter til et nyt smykke, så kan slet ikke undvære den
Strawberry skriver: Jeg har læst om nogen der har fået et strækmærke igennem navlen..ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det , fordi at de havde taget den ud for sent. Men det er jo forskelligt fra person til person, hvornår det er bedst at tage den ud Har selv en piercing i navlen, og når baby tiden kommer, så sukker jeg sikkert også fordi at jeg skal tage den ud hehehe. Synes nemlig altid at der mangler lidt "bling bling" hver gang at jeg skifter til et nyt smykke, så kan slet ikke undvære den
det var nemlig også det jeg tænkte, med de strækmærker der Det bliver et tomt syn uden mine piercinger :/
Jeg tog min ud da jeg begyndte at vokse! Har også hørt om folk får strækmærker rundt om navlen. Har en kusine som ikke tog sin ud og det endte med navlen "sprang" fordi den ikke kunne være der mere!!! Så jeg ville nok tage den ud hvis jeg var dig og så sætte den i efter fødslen...
LilleLene skriver: hvorfor tog du den ud der ? og begyndte det at se mærkeligt ud eller noget med den i
Nææ , tog den ud fordi jeg gik i for tidlig fødsel og så ville de gerne ha jeg tog den ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128