Vis mig din navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.985 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

o1Mutte

Jeg er utrolig nysgerrig for at vide hvordan ens navne med piercing kommer til at se ud under og efter en graviditet ?
Havde i mange gener med jeres ? Og hvornår i graviditeten tog i den ud ? eller beholdte i den i ?

Overvejer nemlig at pille min ud nu, Så det kan nå at hele inden jeg /forhåbenlig/ bliver gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

o1Mutte

Sæt gerne billeder ind hvis i vil

Anmeld

31. oktober 2011

132319

Jeg tog min piercing ud længe inden jeg blev gravid.

Her er et billede af min navle:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

Miss Church

Kigger lige med Er nemlig også lidt nervøs for hvordan det kommer til at se ud 

Anmeld

31. oktober 2011

132319

Her er et lidt bedre billede, kun af navlen:

Anmeld

31. oktober 2011

Miss Church

132319 skriver:

Her er et lidt bedre billede, kun af navlen:

Nej det kan man da næsten ikke se

Anmeld

31. oktober 2011

annec

o1Mutte skriver:

Jeg er utrolig nysgerrig for at vide hvordan ens navne med piercing kommer til at se ud under og efter en graviditet ?
Havde i mange gener med jeres ? Og hvornår i graviditeten tog i den ud ? eller beholdte i den i ?

Overvejer nemlig at pille min ud nu, Så det kan nå at hele inden jeg /forhåbenlig/ bliver gravid..

Tog min ud i ca uge 18, og min navle ser normalt ud ud

Anmeld

31. oktober 2011

Nixo

Jeg købte en graviditets navlering og havde den i hele vejen igennem, tog den dog ud da jeg var i fødsel men efter tog jeg en helt normal en i igen

Anmeld

31. oktober 2011

Toshiba

da jeg ventede min dreng for 12 år siden - tog jeg den ud da jeg opdagede jeg var gravid (11 uger henne) fik "kaninører" strækmærker ved hullet... hehe

sidste graviditet sidste år - ingen strækmærker

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg pillede min ud i uge 13 ca.. (er idag 28+6)
Min er der blevet et lille strækmærke lignende noget mellem de to huller.. Men det er bare sådan lidt rødt i det.. så jeg tror det bliver pænt igen når det er "helet"..
Jeg prøvede at sætte en stav i her for 2 ugers tid siden.. og den smuttede lige i, uden problemer.. Så tror også den sagtens den kan gå i efter graviditeten.. Men har så også haft den i 10 år eller sådan noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.