navlepiercinger og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

baby012

Jeg tog mine ud i uge 27, der begyndte den at stramme rigtig meget, da huden jo også der strækker sig meget.. 

arvæv kan ikke strække sig på samme måde som huden kan, så du skal nok være forberedt på at uanset hvad du gør får du strækmærker der hvor pircingen er.. det er det eneste sted jeg har fået .. navlepirsingen kan jo sættes i igen når man har født hvis man vil det .. 

men resikere altså også at hullet bliver "skævt".. 

man kan forsøge sig med en graviditets navlepircing, men vil ikke anbefale det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

LilleLene

morethanperfect skriver:

Nææ , tog den ud fordi jeg gik i for tidlig fødsel og så ville de gerne ha jeg tog den ud

nå okay

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

An&Jo skriver:

man kan købe en graviditetsstav og sætte i..

det er en blød stav som bare gør at hullet forbliver åbent.. så skal man ikke huske at stikke den igennem engang imellem..

men jeg tog først min ud i uge 30 et eller andet.. men jeg var os rimelig lille

okay fedt tak

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

NilleG skriver:

Jeg tog min ud da jeg begyndte at vokse! Har også hørt om folk får strækmærker rundt om navlen. Har en kusine som ikke tog sin ud og det endte med navlen "sprang" fordi den ikke kunne være der mere!!!   Så jeg ville nok tage den ud hvis jeg var dig og så sætte den i efter fødslen...

puuha, det lyder godt nok ikke rart :/

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

gravid20 skriver:

Jeg tog mine ud i uge 27, der begyndte den at stramme rigtig meget, da huden jo også der strækker sig meget.. 

arvæv kan ikke strække sig på samme måde som huden kan, så du skal nok være forberedt på at uanset hvad du gør får du strækmærker der hvor pircingen er.. det er det eneste sted jeg har fået .. navlepirsingen kan jo sættes i igen når man har født hvis man vil det .. 

men resikere altså også at hullet bliver "skævt".. 

man kan forsøge sig med en graviditets navlepircing, men vil ikke anbefale det .. 

okat, tak for svaret

Anmeld

1. november 2011

.....

LilleLene skriver:

det var nemlig også det jeg tænkte, med de strækmærker der

Det bliver et tomt syn uden mine piercinger :/

Ja nemlig

Men som en anden skriver, så kan du købe en plastic stav, du kan have i, specielt velegnet til gravide, så du ikke behøver at tage den ud..har også set én bruge den i MTV serien "16 and pregnant".. Nogen mener at den godt kan gøre lidt ondt at sætte i, hvorimod andre synes at den er ligeså god som en almindelig navlepiercing.

Har fundet et link til én her:
http://www.piercingpusher.dk/surface-piercinger/1014-graviditets-navlepiercing.html

Og ja, piercinger pynter utrolig meget på en navle, når man har haft den i, i lang tid

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Strawberry skriver:

Ja nemlig

Men som en anden skriver, så kan du købe en plastic stav, du kan have i, specielt velegnet til gravide, så du ikke behøver at tage den ud..har også set én bruge den i MTV serien "16 and pregnant".. Nogen mener at den godt kan gøre lidt ondt at sætte i, hvorimod andre synes at den er ligeså god som en almindelig navlepiercing.

Har fundet et link til én her:
http://www.piercingpusher.dk/surface-piercinger/1014-graviditets-navlepiercing.html

Og ja, piercinger pynter utrolig meget på en navle, når man har haft den i, i lang tid

åårh tak

Bliver nok nød til at tage min ene navle piercing ud, da den kun er 1mm i tykkelsen, tror ikke jeg kan få en der er så lille 

Anmeld

1. november 2011

.....

LilleLene skriver:

åårh tak

Bliver nok nød til at tage min ene navle piercing ud, da den kun er 1mm i tykkelsen, tror ikke jeg kan få en der er så lille 

Det var så lidt

Nu er det godt nok lidt skørt..men så lige at du kan købe dine egne kugler til enderne, hvis du ikke vil have en standard:
http://piercingpusher.dk/492-byg-selv-piercing-gauge-14-16mm

Hihi

Det er noget med at du selv kan klippe staven til din ønskede længde..men ved ikke lige hvordan, da man jo skal bruge de rillede ender til kugler . Men ellers kan man sikkert skrive til dem inde på siden

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Strawberry skriver:

Det var så lidt

Nu er det godt nok lidt skørt..men så lige at du kan købe dine egne kugler til enderne, hvis du ikke vil have en standard:
http://piercingpusher.dk/492-byg-selv-piercing-gauge-14-16mm

Hihi

Det er noget med at du selv kan klippe staven til din ønskede længde..men ved ikke lige hvordan, da man jo skal bruge de rillede ender til kugler . Men ellers kan man sikkert skrive til dem inde på siden

tak for hjælpen

Anmeld

1. november 2011

.....

LilleLene skriver:

tak for hjælpen

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.