Mærkelige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

KittyMaMa

Hej med jer.

- Er lige på besøg fra februar gruppen.

Jeg har termin d. 5. februar, og har en yderst aktiv pige i maven . Jeg ved ikke om jeg har glemt noget, men jeg mener ikke vores første var nær så aktiv. Min mave nærmest ryster og regerer når hun bevæger sig, - også indimellem laver hun et eller andet helt vildt, hvor hun bevæger sig meget hurtigt, små spark lige efter hinanden, igen og igen - sådan nærmest spasme-agtigt?!??! Er det det i kalder alien-moves?

Det føles meget mærkeligt og kan både ses og føles uden på... Bliver næsten helt bekymret om det er normalt , - og mindes på ingen måde disse bevægelser fra da jeg ventede Alfred!?!

/Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

CtrlC

KittyMaMa skriver:

Hej med jer.

- Er lige på besøg fra februar gruppen.

Jeg har termin d. 5. februar, og har en yderst aktiv pige i maven . Jeg ved ikke om jeg har glemt noget, men jeg mener ikke vores første var nær så aktiv. Min mave nærmest ryster og regerer når hun bevæger sig, - også indimellem laver hun et eller andet helt vildt, hvor hun bevæger sig meget hurtigt, små spark lige efter hinanden, igen og igen - sådan nærmest spasme-agtigt?!??! Er det det i kalder alien-moves?

Det føles meget mærkeligt og kan både ses og føles uden på... Bliver næsten helt bekymret om det er normalt , - og mindes på ingen måde disse bevægelser fra da jeg ventede Alfred!?!

/Katja

jeps.. det er ighvertfald det jeg kalder alienmoves.. og når maven bliver helt skæv.. det ligner lidt det fra alien-filmene lige inden baby alien bryder ud af maven på sit offer.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.