Mærkelige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.868 visninger
31 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

-Sigrid-

Jep, det er hvad min lille pige har gang i. Hun sætter af ud mod mit maveskind og så rammer hun ... Ja steder hvor det ikke havde været en ... duft af roser ... hvis jeg havde haft en luft-i-maven-dag  

Hvad gør jeres de kære små af ting der er lidt småtarveligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Kageelsker

Her føltes det ikke så meget som spark mere. Men banditten har det meste af dagen trykket, hvad jeg tror er en fod, ud mod mit maveskind i venstre side over navlen. Og ikke bare puf, men vedholdt den der trykken i lang tid og igen og igen og igen!

Hvis jeg så har skubbet igen, er det stoppet for en stund, men bare kommet igen! Det er nu meget hyggeligt, men også lidt hårdt til tider

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Her føltes det ikke så meget som spark mere. Men banditten har det meste af dagen trykket, hvad jeg tror er en fod, ud mod mit maveskind i venstre side over navlen. Og ikke bare puf, men vedholdt den der trykken i lang tid og igen og igen og igen!

Hvis jeg så har skubbet igen, er det stoppet for en stund, men bare kommet igen! Det er nu meget hyggeligt, men også lidt hårdt til tider

Ej det lyder egentlig rigtig hyggeligt - herhjemme er det kun far der kan få en reaktion når han prikker 

Det er sjovt der er så stor forskel på os når der kun er 6 dages forskel på vores børns "alder"

Anmeld

31. oktober 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Ej det lyder egentlig rigtig hyggeligt - herhjemme er det kun far der kan få en reaktion når han prikker 

Det er sjovt der er så stor forskel på os når der kun er 6 dages forskel på vores børns "alder"

Ja, men der er jo også stor forskel på børnene når de kommer ud

Men det er nu dejligt at mærke liv derinde, man ville jo blive panisk hvis det pludselig stoppede. Så selv om det til tider er knap så sjovt og gør lidt ondt, så ville jeg ikke være foruden

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Ja, men der er jo også stor forskel på børnene når de kommer ud

Men det er nu dejligt at mærke liv derinde, man ville jo blive panisk hvis det pludselig stoppede. Så selv om det til tider er knap så sjovt og gør lidt ondt, så ville jeg ikke være foruden

Ja det er rigtigt Min pige er præcis gennemsnitstørrelse (til scanning forrige tirsdag) og har heletiden været meget aktiv.. Hvad med din?

Ja, puha  Bliv endelig ved med at mosle/sparke derinde! 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

Jeg føler at lillebror ligger og roder helt nede ved mine hofteben, det er eddermame ubehageligt!

Og ligegyldig hvad side jeg ligger på så begynder han at machere frem og tilbage af den side der vender ned mod madrassen...

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg føler at lillebror ligger og roder helt nede ved mine hofteben, det er eddermame ubehageligt!

Og ligegyldig hvad side jeg ligger på så begynder han at machere frem og tilbage af den side der vender ned mod madrassen...

Som i at hovedet sidder i bækkenet? 

Haha den følelse kender jeg godt, det er lidt fedt at de finder ud af det, det der med hvor der er "fast grund" under fødderne 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Som i at hovedet sidder i bækkenet? 

Haha den følelse kender jeg godt, det er lidt fedt at de finder ud af det, det der med hvor der er "fast grund" under fødderne 

Nej mere som at han ligger og sparker lige ned i hoftebenene  

Eller måske ER der fordi han forsøger at bore hovedet ned... Ved ikke hvordan det føles  

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Nej mere som at han ligger og sparker lige ned i hoftebenene  

Eller måske ER der fordi han forsøger at bore hovedet ned... Ved ikke hvordan det føles  

Nårh det! Av ja, det er ... træls 

Haha jeg tror det er de færreste som borer sig nedad med benene først 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Nårh det! Av ja, det er ... træls 

Haha jeg tror det er de færreste som borer sig nedad med benene først 

Haha ja det håber jeg da ikke han gør! Men mente nu også at det kunne være han var ved at bore hovedet ned, det er ikke altid til at mærke hvad der er op og ned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.