Mærkelige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Haha ja det håber jeg da ikke han gør! Men mente nu også at det kunne være han var ved at bore hovedet ned, det er ikke altid til at mærke hvad der er op og ned!

Nej okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Skønne Jønne

Jeg synes sQ at lillemanden sparker lidt over det hele, men også meget ned i underlivet - og det er ubehageligt!

Vi var til jordemoder i dag, og der mærkede vi hans hovede som man kunne skubbe frem og tilbage mellem hænderne.. Meget mærkeligt - Det synes farmanden også Han er så bange for at ødelægge noget
Så her ligger lillemanden med hovedet op ad... Så også derfor jeg mærker meget aktivitet i underlivet når han tager sig en lille travetur

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Skønne Jønne skriver:

Jeg synes sQ at lillemanden sparker lidt over det hele, men også meget ned i underlivet - og det er ubehageligt!

Vi var til jordemoder i dag, og der mærkede vi hans hovede som man kunne skubbe frem og tilbage mellem hænderne.. Meget mærkeligt - Det synes farmanden også Han er så bange for at ødelægge noget
Så her ligger lillemanden med hovedet op ad... Så også derfor jeg mærker meget aktivitet i underlivet når han tager sig en lille travetur

Nårh, ja, det er det værste, kan sgu godt følge dig

Nårh, din stakkels mand Kunne du mærke da hovedet blev flyttet? 

Nårh din stakkels, så hellere mærke dem opad 

Anmeld

1. november 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Jep, det er hvad min lille pige har gang i. Hun sætter af ud mod mit maveskind og så rammer hun ... Ja steder hvor det ikke havde været en ... duft af roser ... hvis jeg havde haft en luft-i-maven-dag  

Hvad gør jeres de kære små af ting der er lidt småtarveligt? 

De små bisser er det ofte hun gør det??? Carl-Emil er begyndt på sin alien-moves-dans og det er bare så sindsyg klamt at jeg bliver feberlagt af det kan mærke hans fødder når han drejer rundt... Han har tre dage nu haft benene helt oppe i mine ribben og sparke... Ikke så sjovt når man er igang med en forelæsning om strandvænget sagen... Men eeeelsker hans aktivitet... Men efter sådan en gang fitness så sover han riiiiiiiiigtig godt og lige nu er han faktisk vågen

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

De små bisser er det ofte hun gør det??? Carl-Emil er begyndt på sin alien-moves-dans og det er bare så sindsyg klamt at jeg bliver feberlagt af det kan mærke hans fødder når han drejer rundt... Han har tre dage nu haft benene helt oppe i mine ribben og sparke... Ikke så sjovt når man er igang med en forelæsning om strandvænget sagen... Men eeeelsker hans aktivitet... Men efter sådan en gang fitness så sover han riiiiiiiiigtig godt og lige nu er han faktisk vågen

Haha nej de fleste dage ligger hun med hovedet nedad, og sparker ud mod mit maveskind. Jeg er en af de heldige som ikke har prøvet (endnu) at blive sparket i ribbenene

Sin alien-moves-dans?

Han lyder som en lille frækkert, han får jo Krøllen til at virke helt lille og uskyldig når hun sparker på diverse tarme

Haha genialt, han bliver helt udmattet Hvad gør du ellers for at få ham til at slappe af?

Og dejligt! 

Anmeld

1. november 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Ja det er rigtigt Min pige er præcis gennemsnitstørrelse (til scanning forrige tirsdag) og har heletiden været meget aktiv.. Hvad med din?

Ja, puha  Bliv endelig ved med at mosle/sparke derinde! 

Da jeg var til jordemoder sidst, blev bebs skønnet til 1300g hvilket på daværende tidspunkt skulle være meget gennemsnitligt. Jeg er ikke blevet scannet siden MD scanningen, så helt præcist er det jo ikke

Her har der også været meget aktivitet længe. Jeg mærkede liv første gang i starten af 19. uge, og fra jeg var ca 20 fulde uger har jeg mærket liv hver dag

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Da jeg var til jordemoder sidst, blev bebs skønnet til 1300g hvilket på daværende tidspunkt skulle være meget gennemsnitligt. Jeg er ikke blevet scannet siden MD scanningen, så helt præcist er det jo ikke

Her har der også været meget aktivitet længe. Jeg mærkede liv første gang i starten af 19. uge, og fra jeg var ca 20 fulde uger har jeg mærket liv hver dag

De siger jo at en erfaren JM er næsten lige så præcis som en scanning 

Fornemt

Anmeld

2. november 2011

Skønne Jønne

-Sigrid- skriver:

Nårh, ja, det er det værste, kan sgu godt følge dig

Nårh, din stakkels mand Kunne du mærke da hovedet blev flyttet? 

Nårh din stakkels, så hellere mærke dem opad 

nej jeg kunne faktisk slet ikke mærke det... jo med mine hænder, men ikke i maven...
Jordemoderen sagde at det er den eneste kropsdel man kan rykke med

Jeg glæder mig også lidt til at han vender sig rundt

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

Skønne Jønne skriver:

nej jeg kunne faktisk slet ikke mærke det... jo med mine hænder, men ikke i maven...
Jordemoderen sagde at det er den eneste kropsdel man kan rykke med

Jeg glæder mig også lidt til at han vender sig rundt

Jeg kunne nemlig heller ikke mærke det, og blev lidt bekymret over det ;b

Okay, god info 

Bliver skønt med lidt ribbens-sparkeri 

Anmeld

2. november 2011

Vivian87

Her har lillepigen lagt sig med hovedet solidt nedad så sparkene er mest mod ribbenene til gengæld ligger hun ret ofte og vender sig fra side til side, og det kan godt være en anelse ubehageligt da det nærmest føles som om hun lige ommøblere på alle mine organer, og bagefter blir jeg altid ramt af voldsdom halsbrand Meen, eeelsker at hun er så aktiv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.