Mærkelige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

-Sigrid-

Vivian87 skriver:

Her har lillepigen lagt sig med hovedet solidt nedad så sparkene er mest mod ribbenene til gengæld ligger hun ret ofte og vender sig fra side til side, og det kan godt være en anelse ubehageligt da det nærmest føles som om hun lige ommøblere på alle mine organer, og bagefter blir jeg altid ramt af voldsdom halsbrand Meen, eeelsker at hun er så aktiv 

Uh ja, den der halsbrænd er ond ! 

Og jeg kan godt forstå dig, der er meget få ting der er bedre end en aktiv mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Sofiedk

Jeg er også totalt med på de der alien-moves. Det er noget underligt noget at man pludselig kan mærke forskel på hvordan han bevæger sig. Jeg kan virkelig mærke at han sparker nærmest helt ude på siden af maven nogle gange og så kommer der sådan nogle meget underlige vendingsbevægelser ret tit. Hvor man tydeligt kan mærke hele kroppen flytte sig rundt i maven.

Jeg ELSKER alt den aktivitet i maven for tiden, men for dælen den giver bare en strid halsbrand og når han lige rammer tarmene er det stort set ikke muligt at holde på luften i maven Man bliver sku mere og mere charmerende for hver dag der går Luft i maven, lækkende bryster og en alien-bevægende mave. Manden er ret forundret over hvad der sker med min krop kan man roligt sige

Anmeld

3. november 2011

Fru Aagaard

-Sigrid- skriver:

Jep, det er hvad min lille pige har gang i. Hun sætter af ud mod mit maveskind og så rammer hun ... Ja steder hvor det ikke havde været en ... duft af roser ... hvis jeg havde haft en luft-i-maven-dag  

Hvad gør jeres de kære små af ting der er lidt småtarveligt? 

Hehe, hun hygger sig da

Her kommer der også mærkelige spark og skub, hun står dog fast, men, det er også sådan fod og arm og hånd kommer helt ud mod huden, ser bare skægt ud

Døjer dog ikke med luften, hehe... Men, herregud Kan ikke lade være med at grine lidt

Anmeld

3. november 2011

-Sigrid-

Fru Aagaard skriver:

Hehe, hun hygger sig da

Her kommer der også mærkelige spark og skub, hun står dog fast, men, det er også sådan fod og arm og hånd kommer helt ud mod huden, ser bare skægt ud

Døjer dog ikke med luften, hehe... Men, herregud Kan ikke lade være med at grine lidt

Jep, hun har sin fars humor - og næse og øre 

Nå ja, så er der ikke så meget vaden rundt og sådan, men så ved du da hvor du har hende  

Kan du se omridset af en fod el. lign? 

Gør jeg også kun 1/5 af dagene, så det er til at overkomme - det er sikkert det samme som før 

Anmeld

3. november 2011

-Sigrid-

Sofiekdk skriver:

Jeg er også totalt med på de der alien-moves. Det er noget underligt noget at man pludselig kan mærke forskel på hvordan han bevæger sig. Jeg kan virkelig mærke at han sparker nærmest helt ude på siden af maven nogle gange og så kommer der sådan nogle meget underlige vendingsbevægelser ret tit. Hvor man tydeligt kan mærke hele kroppen flytte sig rundt i maven.

Jeg ELSKER alt den aktivitet i maven for tiden, men for dælen den giver bare en strid halsbrand og når han lige rammer tarmene er det stort set ikke muligt at holde på luften i maven Man bliver sku mere og mere charmerende for hver dag der går Luft i maven, lækkende bryster og en alien-bevægende mave. Manden er ret forundret over hvad der sker med min krop kan man roligt sige

Det lyder fedt Hedder det alien-moves? 

Halsbrand er noget Søren eller Lusifer har skabt, og jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har en baby som rammer ... tarme

Jep, jeg tror heller ikke begrebet MILF blev opfundet UNDER graviditeten

Er det turn off hjemme ved jer? Herhjemme jubler kæresten og syntes det er SÅ fedt og sexet med lækkende bryster og kæmpemave og øget udflåd og ... Fuck han er sær egentlig 

Anmeld

4. november 2011

Fru Aagaard

-Sigrid- skriver:

Jep, hun har sin fars humor - og næse og øre 

Nå ja, så er der ikke så meget vaden rundt og sådan, men så ved du da hvor du har hende  

Kan du se omridset af en fod el. lign? 

Gør jeg også kun 1/5 af dagene, så det er til at overkomme - det er sikkert det samme som før 

Jeps - vi kan se omridset af hænder og fødder

dejligt Hende her bette trolden har farens næse og mit mundparti og vores den store ligner hun på panden og over øjnene, så det bliver spændende Det er vildt hvad man kan se på de der 3/4 d billeder.. Glæder mig til næste scannng om 20 dage

Anmeld

4. november 2011

-Sigrid-

Fru Aagaard skriver:

Jeps - vi kan se omridset af hænder og fødder

dejligt Hende her bette trolden har farens næse og mit mundparti og vores den store ligner hun på panden og over øjnene, så det bliver spændende Det er vildt hvad man kan se på de der 3/4 d billeder.. Glæder mig til næste scannng om 20 dage

Ej hvor genial

Ej hvor dejligt at hele familien er med indover hjemme ved jer

Vi har kun været til almindelige scanninger på hospitalet, men til MD fik vi af vide hun havde små øre = fars, og nu her på billedet efter kan vi se hun har fars næse også - suk 

Anmeld

4. november 2011

Fru Aagaard

-Sigrid- skriver:

Ej hvor genial

Ej hvor dejligt at hele familien er med indover hjemme ved jer

Vi har kun været til almindelige scanninger på hospitalet, men til MD fik vi af vide hun havde små øre = fars, og nu her på billedet efter kan vi se hun har fars næse også - suk 

Det fantastisk

Ja, det er lidt sjovt, at man kan se noget fra os alle, men det fedt

Anmeld

12. november 2011

CtrlC

Min har i flere uger ligget med hovedet nedad uden at stå fast (vi kender ikke kønnet) så jeg får rigtig mange spark i ribbenene.. Det gør NULLER NALLER efterhånden fordi jeg, i flg min JM, allerede har interne blå mærker, og når de først er kommet så går de først væk efter fødslen..  av av av!

Jeg får tit tårer i øjnene hvis jeg nyser eller griner for hårdt pga de ømme ribben.. hjælper jo heller ikke at min venstre side af brystkassen er skæv i forvejen..

De der alienmoves kender jeg også godt.. de er ret syrede

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

CtrlC skriver:

Min har i flere uger ligget med hovedet nedad uden at stå fast (vi kender ikke kønnet) så jeg får rigtig mange spark i ribbenene.. Det gør NULLER NALLER efterhånden fordi jeg, i flg min JM, allerede har interne blå mærker, og når de først er kommet så går de først væk efter fødslen..  av av av!

Jeg får tit tårer i øjnene hvis jeg nyser eller griner for hårdt pga de ømme ribben.. hjælper jo heller ikke at min venstre side af brystkassen er skæv i forvejen..

De der alienmoves kender jeg også godt.. de er ret syrede

Øv det lyder ikke særlig rart :O !

Hvad er det lige de er? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.