Hej alle, Jeg har haft rigtigt travlt sidste uge. Tilverkning og levering af to stk super flotte forstørrelser på 40x60 cm, med ramme og passepartout er de to kunstverk 60c80cm. Billederne af to tvillinge der kommer op at hænge som meget smukke kunstverker i familiens dagligstue. Et rigtigt flot album fra deres sølvbryllup leveredes til Frank og Lone. Jeg har også lavet to stk rigtigt lækre bryllups album, den ene med ca: 80 billeder og den andre med ca: 150 billeder som jeg special designet til mine super seje kunder.

Ang. fotokursus for mødre har det ikke godt lige så godt

.
Selv om der var rigtigt mange der stemte (50stk) så er der bare kommit ind ca: 5 tilmeldinger og det er alt for lidt for at jeg skal kunde holde kursen. Det er jeg ked af. De som tilmeldt sig og betalt penge vil få dem tilbage under ugen der kommer.
Men der er lys i horizonten...

Jeg er lige nu i forhandling om et lokale i Frederikshavn der jeg skal åbne et galleri med mine billeder og når det hele er klart kan man godt tænke sig at jeg laver et kursus der. Der kan jeg ta mindre grupper i uddannelse. så i der virkelig har været intresserede nok til at tilmelde jer kan få en mulighed at lære det vi skulle ha lært på den her kursen. Jeg vænder tilbage med mere information.
Mvh
Jan Oscarsson
Anmeld