Hej alle,
Nu har jeg kigget på det hele og er kommet frem til at dato for kursus bliver som følger:
Da der er mange intresserede kommer kursen til at blive holdt på tre forskellige steder i landet.
Kursen holdes søndage fordi at mange arbejder i ugen.
22 marts -09 Nordjylland (i nærheden af Aalborg)
29 marts -09 Sønderjylland ( i nærheden af Kolding)
05 april -09 Sjælland ( så midt på som muligt)
Eksakt tid og sted kommer senere, men det her er de datoer som gælder.
Der kommer serveres morgen/formiddags kaffe, frokost buffé, eftermiddagskaffe.
Prisen for kursen er 750 kr/person. (inkl. forplejning)
(Den pris er en meget lav pris som jeg ikke kommer at kunde holde i fremtiden da mine omkostninger er store. Typiskt kommer kursen i fremtiden koste ca: 1450 kr/ person.)
Men de første tre kurser som afholdes disse tre datoer koster endest 750 kr da jeg lovet at holde kursen til den pris i afstemningen.
Tilmelding sker efter principet, først til møllen... Og max antal deltage per kurstilfælde er 15 stk.
For at tilmelde dig overfor du 750 kr til min konto i Danske Bank.
(Når de første 15 per dato er tilmeldt kommer jeg at fortælle det her på Baby.dk. Hvis du er nr.16 eller senere, bliver dine penge betalt tilbage eller du blir tilbudt en plads på et dato der ikke er fyldt op endnu.)
reg.nr 9692
konto nr. 4472382756
Husk at angive hvem der betaler og dato for kursus.
(Eksempel: Lisa Hansen,22 marts-09)
Der efter sender du et mail til: jan [snabel a] reallifephoto [punktum] dk
(byt snabela mod @ og punktum med .)
I mailen angiver du:
Navn
Adresse
Telefon
e-mail adresse
Dato og sted for kursus du vil være med til.
OBS!!! Sidste dato for tilmeldelse er 25 Februar -09Hvis der ikke er nok med tilmeldninger på dette tidspunkt, bliver kursus aflyst og pengene betales tilbage til dem der er tilmeldt.
Et minimum af 12 stk per kursus dato kræves for at kursen kan holdes.
Da det her er et skræddersyet kursus til mødre på Baby.dk
er tilmelding bindende og kursus afgift betales ikke tilbage, hvis du senere finder ud af at du ikke kan/vil deltage alligevel. Men kursus deltager kan selv sælge pladsen til nogen anden.
Efter at alle pladser er fyldt op sender jeg et mail til deltagere med kontakt info til de andre deltagere for respektive dato så at i kan snakke om samkørsel m.v. før kursen.
Vi skal lære os mange gode ting for at blive bedre til at fotografere, udførlig kursusplan sendes til deltagere der er tilmeldt kursen efter 1 marts -09.
Vi skal også have en hyggelig dag sammen, det er mange gange brug for at få lidt tid til sig selv så kursen holdes uden børn.
Så kan i være fokuseret på at lære og hygge sammen med jeres veninder.
Hvis der er nogen der ikke har mulighed for at lævne jeres baby som ammes derhjemme, så må i gerne ta den bitte med. Men så er i også nød til at udvise hensyn til de andre deltager.
Jeg glæder mig til at møde jer.

Husk også, at der vil holdes et foto konkurrence mellem deltagere efter kursen.
vinderen får en OSCARSSON- real life photo session til et værdi af 1500 kr.
(Fotografering sker i Ålbæk eller Skagen.)
Alle på Baby.dk kan stemme på sin favorite billede i konkurrencen.
Mvh
Jan Oscarsson