Foto kursus for mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

OSCARSSON

Hej alle,

Jeg tænkte spørge hvis der er nogen intresse for at jeg også går igennem lidt om billedbehandling på computeren under foto kursen?

Der er ju nogle ting man kan gøre med sine billeder for at få lidt POP i billederne selv om man ikke har de proffessionelle programvarer.

Kig gerne på min blog www.oscarsson.dk fra sidste bryllupet og også de billeder jeg fangede den andre dag når jeg og Erro var til stranden.

Her neden er et eksempel på hvad man kan få frem med endest lidt post processing hvis man har gjort det hele rigtigt fra start med, exponering, hvid balance og valg af location.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

OSCARSSON

Mebach skriver:

Altså, indrømmet.
Jeg er en af dem, som har stemt, for at se hvor det bliver.
Det har kun interesse for mig, hvis det bliver i Jylland.
(Jeg er midt i en eksamensperiode, og skal helst ikke hive flere timer ud af kalenderen end nødvendigt.)

Mette,

Det er også helt i orden at gøre som du gjort. At stemme for at se hvor det bliver er fint for mig.

Det jeg mener med at ikke stemme hvis man ikke er intressered, er simpelthen at hvis man ved at man slet ikke vil vare med uanset hvor det bliver så skal man ikke stemme.

Mvh

Jan

Anmeld

11. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
OSCARSSON skriver:

Hej alle,

Jeg tænkte spørge hvis der er nogen intresse for at jeg også går igennem lidt om billedbehandling på computeren under foto kursen?

Der er ju nogle ting man kan gøre med sine billeder for at få lidt POP i billederne selv om man ikke har de proffessionelle programvarer.

Kig gerne på min blog www.oscarsson.dk fra sidste bryllupet og også de billeder jeg fangede den andre dag når jeg og Erro var til stranden.

Her neden er et eksempel på hvad man kan få frem med endest lidt post processing hvis man har gjort det hele rigtigt fra start med, exponering, hvid balance og valg af location.

Ja, det vil være rigtig godt at vide lidt mere om de tekniske muligheder på computeren.

Mvh Karoline

Anmeld

11. februar 2009

sarulee

Jeg er også meget interesseret, har dog stemt sjælland da jeg bor der. Men som en anden også har skrevet er jeg også villig til at køre efter det. Jeg har nemlig et godt kamera, men er bare ikke helt dygtig nok til at få mest muligt ud af det.

Anmeld

11. februar 2009

ekzunz

sarulee skriver:

Jeg er også meget interesseret, har dog stemt sjælland da jeg bor der. Men som en anden også har skrevet er jeg også villig til at køre efter det. Jeg har nemlig et godt kamera, men er bare ikke helt dygtig nok til at få mest muligt ud af det.

Og vi kan da bare finde ud af at køre sammen, hvis vi skal til Jylland eller lign. Det kunne da være hyggeligt!

Og ja - jeg vil også meget gerne lære lidt om hvordan man kan redigere billederne efterfølgende....har prøvet lidt, men synes ikke helt det har den store effekt

Anmeld

11. februar 2009

OSCARSSON

Hej igen alle,

Der er et godt intresse for foto kursus, som jeg ser det er der nok med tilmeldinge for at vi skal kunne holde tre kursus direkte. To på Jylland og en på Sjælland. Og de fra fyn er velkommen at køre til Jylland eller Sjælland, det der passer bedst.

Jeg vil til weekenden præsentere et kursus plan og begynde at opta tilmeldinge.

Vi lægger kursenene på Jylland en lidt nord på og den andre lidt syd på så i har mindste mulig transport tid. Jeg tænker mig den ene i Aalborg og den andre i nærheden af eller i Kolding. Det er dog ikke støbt i stål, endnu

Den på Sjælland er jeg nød at kigge lidt nærmere på men vi prøver at få det midt på.

I er velkommne at sende forslag på byer i godt kan tænke jer at køre til.

Jeg vænder tilbage indenfor kort med mere information.

Mvh

Jan

Anmeld

11. februar 2009

linemus

Jeg vil også gerne høre noget om fotoredigering, men kun som en lille del i forhold til det andet

- Line

Anmeld

12. februar 2009

malenebb

HEj. Det lyder da rigtig spændendene.
Der er efter hånden så mange indlæg, at du vist bliver nødt til at afholde mange kurser, så både sjæll, syn og jyll er vist alle lige attraktive.
Jeg er meget interesseret i at deltage, hvordan får man at vide når du har en endelig beslutning om at deltage? Kan du annoncere det på din hjemmesidek, hvor man så kan melde sig til?

Fotoredigering vil da være spændende at have med også eller evt. som en efterfølge til fotokurset, for der er sikkert meget at lære blot om at "tage et billede". Hvordan tænker du kurset vil blive afholdt, er det muligt at deltage når man har en lille baby, der skal jo ammes og skiftes ble osv. ??

Håber at høre nærmere mvh.
Malene.

Anmeld

12. februar 2009

OSCARSSON

malenebb skriver:

HEj. Det lyder da rigtig spændendene.
Der er efter hånden så mange indlæg, at du vist bliver nødt til at afholde mange kurser, så både sjæll, syn og jyll er vist alle lige attraktive.
Jeg er meget interesseret i at deltage, hvordan får man at vide når du har en endelig beslutning om at deltage? Kan du annoncere det på din hjemmesidek, hvor man så kan melde sig til?

Fotoredigering vil da være spændende at have med også eller evt. som en efterfølge til fotokurset, for der er sikkert meget at lære blot om at "tage et billede". Hvordan tænker du kurset vil blive afholdt, er det muligt at deltage når man har en lille baby, der skal jo ammes og skiftes ble osv. ??

Håber at høre nærmere mvh.
Malene.

Hej Malene,

Jeg regner med at som tingene ser ud lige nu, så bliver det tre kurser, 2 på Jylland og 1 på Sjælland. (Det kan blive flere hvis flere melder sig til.)

I weekenden regner jeg med at præsentere en kurs plan og jeg kommer at vænde tilbage med tid og plads i næste uge.

Angående at ta med sin baby på kursen så er det for mig helt ok, der er sikkert flere som kan få problemer at læmne de allre mindste der hjemme.

Med det sagt, skal man hvis man medbringer sin baby måske ikke regne med at hele kurs forløbet stopper op fordi at der skal ammes og skiftes ble.

Og selv om jeg er helt vild med at se de søde 1-3 årige kravle/løpe runt så er det måske en god ide at finde nogen der kan passe dem der hjemme.

Igen, for min skyld måtte i egentlig gerne ta med alle børn i har men jeg er ikke sikker på at andre deltager der vil ha mulighed for at koncentrere sig om kursen bliver begeistret hvis det mer ligner en vuggestue end et kursus i foto.

Men jeg synes at vi godt kan sige at hvis man bruger sundt fornuft og er beredd på at gå ud, for et styk tid, hvis babyn græder m.v. så kan vi vel sige at man godt må ta babys med, hvis de har brug for det p.g.a amning eller om man er singel mor og ikke kan finde nogen til at passe den bitte for eksempel. Men børn der er gamle nok at gå til dagpleje/børnehave er nok bedst at de bliver hjemme. Ellers får vi mer travlt at passe dem end at lære noget om fotografering.

Mvh

Jan

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Jeg har stemt Jylland... Mest fordi her bor jeg.. he he...

Det lyder som en go ide og det bliver da også helt sikkert hyggeligt at se nogle af jer her inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.