Foto kursus for mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Stem på hvorhen du vil at Fotokursus skal holdes. (Prel.dato for kursus ultimo mars-09) Den her afstemning er ikke bindende MEN venligen stem IKKE hvis du ikke er meget intreseret i at deltage.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.264 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

OSCARSSON

Hej alle,

Jeg håber at i kan forstå mit tåbelige dansk,
Er der spørgsmål så skal i bare spørge løs...

For jer der ikke kender mig, kig ind på min blog www.oscarsson.dk for at finde ud af hvad jeg går og laver...

Baby.dk i samarbejde med OSCARSSON- real life photography arrangerer et foto-kursus for mødre..

Her er chancen for jer der gerne vil lære at tage bedre billeder af jeres familie og børn. Lær fra en erfaren fotograf der har arbejdet mere end 20 år.

Hvis i bliver mange nok, 10-15 stk/ tilfælde så holder jeg gerne et kursus for jer og bliver i flere så kan vi holde flere kurser.

Vi kan holde det på Fyn, Jylland eller Sjælland. Er i mange nok på de forskellige steder kan det godt blive til et eller flere kursus hvert sted.

Nogle emner er:

- Hvordan indstiller du dit kamera

- Gode tips og triks for bedre billeder

- Modlys/medlys hvorfor og hvordan

- Hvordan fanger man børn der bevæger sig hurtigere end lynet

- Flash eller ikke flash...

Jeg sender et spørgeskema til de som tilmelder sig det her kursus, hvor i får spørgsmål om hvad i gerne vil at kurset skal indeholde. Jeg ønsker at i lærer så meget som overhovedet muligt. Med mere end 20 års erfaring af arbejde som professionel fotograf kan jeg nok svare på de meste.

Jeg gør hvad jeg kan for at holde prisen nede for så mange som muligt kan være med.

Der er tale om et en-dags kursus fra ca kl.10-17 naturligvis med kaffepauser osv.

For at prøve det hele af så kommer det første kursus endast koste 750 kr/ person.

Kurset bliver lagt så centralt som muligt, for at mindske jeres transportid. Om det bliver på Fyn, Jylland eller Sjælland bestemmes via afstemningen. Første sted som når 15 deltager vinder.

Tag chancen at lære noget du kan bruge hver dag sammen med dine børn, og mød samtidlig nogle af dine veninder fra Baby.dk i det virkelige liv. Vi skal også have tid til hygge i løbet af dagen.

Den her afstemning er ikke bindende MEN stem venligst IKKE, hvis du ikke er meget interesseret i at deltage.

Skriv gerne en kommentar her og fortæl hvad du syns om det hele.

Prel. dato for kursus, ultimo mars-09.

Efterfølgende fotokonkurrence:

Efter kurset kommer en lille foto konkurrence bland deltagerne, hvor præmien for bedste billede er en OSCARSSON-real life photo session til et værdi af 1500 kr. (Fotografering sker i Ålbæk eller Skagen). Og her kan alle brugeren på Baby.dk stemme på det bedste foto - vinderen præsenteres her på Baby.dk

Mvh

Jan Oscarsson og Henrik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Susan1978

Jeg kunne godt tænke mig at deltage og da jeg bor på falster, har jeg stemt sjælland.

Susan

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

Susan1978 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at deltage og da jeg bor på falster, har jeg stemt sjælland.

Susan

Super, så ligger Sjælland først lige nu

Tak for dit intresse.

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jylland!

Anmeld

9. februar 2009

DK

Jeg synes også at Jylland kunne være et godt bud!

Det kunne være lækkert at kunne lære at blive lidt bedre til at fotografere!!

Anmeld

9. februar 2009

Rasmine

Hvilken dato er det præcist?

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

Der er ikke et fast dato endnu, fordi jeg vil/kan ikke boke et lokal/sted at vare forræn jeg hved hvorhen kursen bliver.

Vi kan altid skubbe lidt frem og tilbage med datoen når der er bestimmt hvorhen den skal holdes, på Jylland, Sjælland eller Fyn...

Er det godt nok som svar på dit spørgsmål?

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

ekzunz

Jeg bor i Nordsjælland og det ville da være skønt hvis det blev holdt lige om hjørnet, men jeg er bestemt villig til at køre efter det!!! Så om det bliver Sjælland, Fyn eller "Jylland-lige-over-broen" er mig evigt ligegyldigt - jeg skal da bare med

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

Znuzke skriver:

Jeg bor i Nordsjælland og det ville da være skønt hvis det blev holdt lige om hjørnet, men jeg er bestemt villig til at køre efter det!!! Så om det bliver Sjælland, Fyn eller "Jylland-lige-over-broen" er mig evigt ligegyldigt - jeg skal da bare med

That's the spirit...!

Tak for din kæmpe optimism og dejlige indstilling...!

Mvh

Jan

Anmeld

10. februar 2009

Rasmine

Altså, indrømmet.
Jeg er en af dem, som har stemt, for at se hvor det bliver.
Det har kun interesse for mig, hvis det bliver i Jylland.
(Jeg er midt i en eksamensperiode, og skal helst ikke hive flere timer ud af kalenderen end nødvendigt.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.