Er der spørgsmål så skal i bare spørge løs...
For jer der ikke kender mig, kig ind på min blog www.oscarsson.dk for at finde ud af hvad jeg går og laver...
Baby.dk i samarbejde med OSCARSSON- real life photography arrangerer et foto-kursus for mødre..Her er chancen for jer der gerne vil lære at tage bedre billeder af jeres familie og børn. Lær fra en erfaren fotograf der har arbejdet mere end 20 år.
Hvis i bliver mange nok, 10-15 stk/ tilfælde så holder jeg gerne et kursus for jer og bliver i flere så kan vi holde flere kurser.
Vi kan holde det på Fyn, Jylland eller Sjælland. Er i mange nok på de forskellige steder kan det godt blive til et eller flere kursus hvert sted.
Nogle emner er:
- Hvordan indstiller du dit kamera
- Gode tips og triks for bedre billeder
- Modlys/medlys hvorfor og hvordan
- Hvordan fanger man børn der bevæger sig hurtigere end lynet
- Flash eller ikke flash...
Jeg sender et spørgeskema til de som tilmelder sig det her kursus, hvor i får spørgsmål om hvad i gerne vil at kurset skal indeholde. Jeg ønsker at i lærer så meget som overhovedet muligt. Med mere end 20 års erfaring af arbejde som professionel fotograf kan jeg nok svare på de meste.
Jeg gør hvad jeg kan for at holde prisen nede for så mange som muligt kan være med.
Der er tale om et en-dags kursus fra ca kl.10-17 naturligvis med kaffepauser osv.
For at prøve det hele af så kommer det første kursus endast koste 750 kr/ person.
Kurset bliver lagt så centralt som muligt, for at mindske jeres transportid. Om det bliver på Fyn, Jylland eller Sjælland bestemmes via afstemningen. Første sted som når 15 deltager vinder.

Tag chancen at lære noget du kan bruge hver dag sammen med dine børn, og mød samtidlig nogle af dine veninder fra Baby.dk i det virkelige liv. Vi skal også have tid til hygge i løbet af dagen.
Den her afstemning er ikke bindende MEN stem venligst IKKE, hvis du ikke er meget interesseret i at deltage.
Skriv gerne en kommentar her og fortæl hvad du syns om det hele.
Prel. dato for kursus, ultimo mars-09.
Efterfølgende fotokonkurrence:
Efter kurset kommer en lille foto konkurrence bland deltagerne, hvor præmien for bedste billede er en OSCARSSON-real life photo session til et værdi af 1500 kr. (Fotografering sker i Ålbæk eller Skagen). Og her kan alle brugeren på Baby.dk stemme på det bedste foto - vinderen præsenteres her på Baby.dk