Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Velkommen til og tillykke med graviditeten. Jeg venter også en lille dreng, dog først med termin d. 28.Januar. Vi har i forvejen Liva på 4 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
oOhelene&larsOo skriver: ja nemlig sådan har jeg det altså også...men når bettemændende bliver født må det godt forsvinde igen, for så skal vi jo ud og tuller med barnevognen
ja nemlig sådan har jeg det altså også...men når bettemændende bliver født må det godt forsvinde igen, for så skal vi jo ud og tuller med barnevognen
-Sigrid- skriver: Vi har en billig husleje, så jeg syntes ikke det er SÅ slemt Vi betaler 3700+forbrug for en stor 3værelses Jeg blev gravid sidste juli go tabte i august... Så gik der et par måneder hvor vi tænke, og så spurgte Peder om vi ikke skulle prøve at få en baby - så hun var planlagt - og jeg er ret sikker på han ville have hende fordi jeg var begyndt at blive lidt depri over at have mistet Ja, det syntes jeg jo så
Vi har en billig husleje, så jeg syntes ikke det er SÅ slemt Vi betaler 3700+forbrug for en stor 3værelses
Jeg blev gravid sidste juli go tabte i august... Så gik der et par måneder hvor vi tænke, og så spurgte Peder om vi ikke skulle prøve at få en baby - så hun var planlagt - og jeg er ret sikker på han ville have hende fordi jeg var begyndt at blive lidt depri over at have mistet
Ja, det syntes jeg jo så
ej det jo ikke så galt igen, vi har selv en stor 3 værelses på 81 kvm til 4000 vi skal så ah nyt køkken ind og så stiger huslejen til 4420 og det jo ikke galt for en ret ny lejlighed med sprit nyt køkken og der er stor nok til os "3" og en lille hund og så 1 km fra centrum af Aalborg
Ej det jeg da ked af at høre at du har mistet, men det da dejligt i har en sund og rask datter på vej nu.
Nitz - 28+ skriver: Ja ellers må vi sætte snekæder på Eller lave det om til en kælk.. Og så har jeg 3 små hunde.. De må ku trænes op til trække sådan en..
Ja ellers må vi sætte snekæder på Eller lave det om til en kælk.. Og så har jeg 3 små hunde.. De må ku trænes op til trække sådan en..
hahaha ja der sku ikke andet for ellers må vi høre om man kan vinter sutter til sådan en vogn
haha ja vi har også en bette hund men tvivler på vores lille pekingeser lige kan flytte en barnevogn
oOhelene&larsOo skriver: sjovt er der er så mange drenge der kommer til verden her i Januar 2012 hahaha ja okay tøj har vi ikke købt vildt meget af det må vente men alt det andet har han været lige god om at skulle bestemme
sjovt er der er så mange drenge der kommer til verden her i Januar 2012 hahaha ja okay tøj har vi ikke købt vildt meget af det må vente
men alt det andet har han været lige god om at skulle bestemme
Höör skriver: Det er drenge år i 2012 ligesom det er pige år i år :pDet er farligt med det tøj men vi er også begge rigtig shopaholics fornuftigt vi mangler kun få ting men jeg er meget praktisk meget menneske ( bare hør de andre piger her i gruppen hahah ) så det meste er planlagt til mindste detalje:p men kan jo heller ikke planlægge min fødsel så tror jeg hr behov for liiiiiiiiiiige at afreagere:p har f.eks dato lokale og ved hvilken kirke til dåben allerede Heldigvis er kæresten også fuldstændig opsat på det og snakker tit med ham og er rigtig dårlig til at begrænse sig i forhold til hans værelses-del mm rigtig pyller far:p
Det er drenge år i 2012 ligesom det er pige år i år :pDet er farligt med det tøj men vi er også begge rigtig shopaholics fornuftigt vi mangler kun få ting men jeg er meget praktisk meget menneske ( bare hør de andre piger her i gruppen hahah ) så det meste er planlagt til mindste detalje:p men kan jo heller ikke planlægge min fødsel så tror jeg hr behov for liiiiiiiiiiige at afreagere:p har f.eks dato lokale og ved hvilken kirke til dåben allerede Heldigvis er kæresten også fuldstændig opsat på det og snakker tit med ham og er rigtig dårlig til at begrænse sig i forhold til hans værelses-del mm rigtig pyller far:p
Nøøøøøj hvor du lyder som mig på en prik jeg har også sådan at ALT skal være styr på helst nu og her, og vi købt mange ting allerede tidligt i graviditeten.
Men det med dåben skal du slet ikke være ked af, vi bestilt lokale denne uge og kirken er også planlagt men kan desværre ikke "bestille" kirken før bettemanden er født selvom jeg helst ville ha det skulle være gjort nu
men vi bor så os i lejlighed og må være tidligt ude da det liiige er i konfi tiden, så vi måtte tag den 15 april for det er den eneste dato der var ledig
så det skal du ikk tag dig af, vi ligner sku hinanden der
oOhelene&larsOo skriver: ej det jo ikke så galt igen, vi har selv en stor 3 værelses på 81 kvm til 4000 vi skal så ah nyt køkken ind og så stiger huslejen til 4420 og det jo ikke galt for en ret ny lejlighed med sprit nyt køkken og der er stor nok til os "3" og en lille hund og så 1 km fra centrum af Aalborg Ej det jeg da ked af at høre at du har mistet, men det da dejligt i har en sund og rask datter på vej nu.
Ej det lyder da fornemt
Vores er også med nyt køkken, så vi er godt tilfredse
Jeg har det lidt på samme måde - jeg er ked af vi mistede nummer 1, men hvis vi ikke havde gjort det havde vi jo ikke været gravide med hende her, og jeg vil jo helst have hende så
oOhelene&larsOo skriver: hahaha ja der sku ikke andet for ellers må vi høre om man kan vinter sutter til sådan en vogn haha ja vi har også en bette hund men tvivler på vores lille pekingeser lige kan flytte en barnevogn
-Sigrid- skriver: Ej det lyder da fornemt Vores er også med nyt køkken, så vi er godt tilfredse Jeg har det lidt på samme måde - jeg er ked af vi mistede nummer 1, men hvis vi ikke havde gjort det havde vi jo ikke været gravide med hende her, og jeg vil jo helst have hende så
heeelt sikkert uden tvivl...og i har trodsalt besluttet det sammen så det er jo ønske pigen der kommer har i fundet et navn endnu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128