Heej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Hihi nej det ville da være skønt hvis der ikke kommer så meget som de sidste 2 år Syns det er hyggeligt nok hvis der bare lige er 5-10 cm over det hele.. Men de der kæmpe snestorme der har været har godt nok været liiige i overkanten a hva min temperament kan klare..

ja nemlig sådan har jeg det altså også...

men når bettemændende bliver født må det godt forsvinde igen, for så skal vi jo ud og tuller med barnevognen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Vi har også bare købt bodyer fra metoo og så den der dragt med bukser fra h&m - bare med sommerfugl i stedet for abe 

Og vi har også allerede fået tøj, kvinder kan simpelthen ikke lade være med at købe 

haha nej det kan vi sku ikke...

Men må indrømme at her er manden sku ligeså slem som jeg er

hehe.. 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

haha nej det kan vi sku ikke...

Men må indrømme at her er manden sku ligeså slem som jeg er

hehe.. 

Det er totur at gå i h&m eller nameit, bilka, føtex, babysam eller de fleste andre butikker og så vide at man skal spare (Jeg har en aftale med manden om at jeg trækker min bedste veninde ud og powershopper til prinsessen om 3 uger - så vi spare op til det ;D )

Ej hvor fedt! Det lyder næsten som om du har en drømmemand - men så kan han så også sikre sig at der bliver købt tøj med dinoer (den har min også købt .) og diverse maskiner 

Min kæreste er meget engageret, ligger og rør ved min mave om natten (hvor hun sparker mest), læser højt fra  libero-bogen når vi går ind i en ny uge og prøver at finde et hoved-halefad - og nusser babyen før mig når han kommer hjem 

Anmeld

30. oktober 2011

Carl-Emil's mor

oOhelene&larsOo skriver:

Heeej alle sammen 

Vil lige præsentere mig selv, da jeg er helt ny herinde.
Er en pige på 22 år der bor i Aalborg med min dejlige kæreste på 26 og vi venter os vores første barne som vi ved nu er en dejlige lille dreng (Alexander) den 19 Januar
Glæder mig til og komme i gang herinde og komme til og snakke med nogen af jer

Endnu engang hej  

Stort velkommen til her er fantastisk hyggeligt at være og her klart det bedste site på nettet vi venter os en lille dreng den 11-01-2012 og bor i Nordsjælland herhjemme er manden også lige så forfærdelig til at shoppe som jeg hvilket betyder at vores søn ( Carl-Emil) har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt for meget tøj og er slet ikke færdig med at shoppe endnu

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Det er totur at gå i h&m eller nameit, bilka, føtex, babysam eller de fleste andre butikker og så vide at man skal spare (Jeg har en aftale med manden om at jeg trækker min bedste veninde ud og powershopper til prinsessen om 3 uger - så vi spare op til det ;D )

Ej hvor fedt! Det lyder næsten som om du har en drømmemand - men så kan han så også sikre sig at der bliver købt tøj med dinoer (den har min også købt .) og diverse maskiner 

Min kæreste er meget engageret, ligger og rør ved min mave om natten (hvor hun sparker mest), læser højt fra  libero-bogen når vi går ind i en ny uge og prøver at finde et hoved-halefad - og nusser babyen før mig når han kommer hjem 

ooorh det lyder fedt
vi må sku spare indtil jul, for jeg blev sygemeldt i august på stress, da min mester ikke kunne acceptere at jeg blev gravid efter at have været hos ham i kun 2 måneder... så han kørt ret hårdt psykisk på mig og havde bare ikke lyst til og komme på arbejde mere...!!
men blev raskmeldt i mandags, men nu går jeg så bare ledig og skal gøre det indtil jeg går på barsel d. 23 December..
Så der er pengene ikke så store, og oveni det er min kæreste begyndt på en ny uddannelse da han ikke kunne tåle sit fag (bygningsmaler som jeg også er udlært som) så han er startet op som elektriker nu, men han kunne ikke få voksenlære så han går som alm. til 55 kr i timen og tvunget til et job ved siden af os..
så her der SPARES der hvor der kan pt men det skal skam nok gå det hele

aaarh der slår din kæreste sku nok min  alt det, det gør han dog ikke  

Anmeld

30. oktober 2011

Carl-Emil's mor

oOhelene&larsOo skriver:

Heeej alle sammen 

Vil lige præsentere mig selv, da jeg er helt ny herinde.
Er en pige på 22 år der bor i Aalborg med min dejlige kæreste på 26 og vi venter os vores første barne som vi ved nu er en dejlige lille dreng (Alexander) den 19 Januar
Glæder mig til og komme i gang herinde og komme til og snakke med nogen af jer

Endnu engang hej  

Stort velkommen til her er fantastisk hyggeligt at være og her klart det bedste site på nettet vi venter os en lille dreng den 11-01-2012 og bor i Nordsjælland herhjemme er manden også lige så forfærdelig til at shoppe som jeg hvilket betyder at vores søn ( Carl-Emil) har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt for meget tøj og er slet ikke færdig med at shoppe endnu

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Höör skriver:

sjovt er der er så mange drenge der kommer til verden her i Januar 2012 

hahaha ja okay tøj har vi ikke købt vildt meget af det må vente

men alt det andet har han været lige god om at skulle bestemme 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

ooorh det lyder fedt
vi må sku spare indtil jul, for jeg blev sygemeldt i august på stress, da min mester ikke kunne acceptere at jeg blev gravid efter at have været hos ham i kun 2 måneder... så han kørt ret hårdt psykisk på mig og havde bare ikke lyst til og komme på arbejde mere...!!
men blev raskmeldt i mandags, men nu går jeg så bare ledig og skal gøre det indtil jeg går på barsel d. 23 December..
Så der er pengene ikke så store, og oveni det er min kæreste begyndt på en ny uddannelse da han ikke kunne tåle sit fag (bygningsmaler som jeg også er udlært som) så han er startet op som elektriker nu, men han kunne ikke få voksenlære så han går som alm. til 55 kr i timen og tvunget til et job ved siden af os..
så her der SPARES der hvor der kan pt men det skal skam nok gå det hele

aaarh der slår din kæreste sku nok min  alt det, det gør han dog ikke  

Det er det også

Øv hvor lyder han bare træls! Ikke særlig fedt når det er menningen at det skulle være den lykkeligste tid i ens liv 

Men det er da dejligt at du er rask igen 

Tja herhjemme er det heller ikke så stort med penge, vi lever på min kæretes SU, mine børnepenge fra min far (jeg er 17 og får 2000 kr i måneden) og så min kærestes SUlån. Så lige omkring de 10.000 - men det går da

Min kæreste slår de flestes, han er så dejlig, og allerede næsten mere tosset med vores datter end med mig  - og det siger ikke så lidt! 

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Det er det også

Øv hvor lyder han bare træls! Ikke særlig fedt når det er menningen at det skulle være den lykkeligste tid i ens liv 

Men det er da dejligt at du er rask igen 

Tja herhjemme er det heller ikke så stort med penge, vi lever på min kæretes SU, mine børnepenge fra min far (jeg er 17 og får 2000 kr i måneden) og så min kærestes SUlån. Så lige omkring de 10.000 - men det går da

Min kæreste slår de flestes, han er så dejlig, og allerede næsten mere tosset med vores datter end med mig  - og det siger ikke så lidt! 

Nå ja okay, så kan jeg godt se vi ikke har noget og brokke os over, for i sidder sku os stramt i det..

var jeres planlagt eller var det et uheld så? 

ja det er super dejligt  

HAHAHA nej det kan jeg godt se, han lyder som om han slår alle mænd  haha

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

Nå ja okay, så kan jeg godt se vi ikke har noget og brokke os over, for i sidder sku os stramt i det..

var jeres planlagt eller var det et uheld så? 

ja det er super dejligt  

HAHAHA nej det kan jeg godt se, han lyder som om han slår alle mænd  haha

Vi har en billig husleje, så jeg syntes ikke det er SÅ slemt Vi betaler 3700+forbrug for en stor 3værelses

Jeg blev gravid sidste juli go tabte i august... Så gik der et par måneder hvor vi tænke, og så spurgte Peder om vi ikke skulle prøve at få en baby - så hun var planlagt  - og jeg er ret sikker på han ville have hende fordi jeg var begyndt at blive lidt depri over at have mistet 

Ja, det syntes jeg jo så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.