Heej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Jeg var faktisk ved at købe puslebordet, men kæresten vil helt vild gerne selv lave det - og så lader man da barnet!

Det er også et super godt valg, der er mange kælenavne i det, det rimer ikke på noget uheldigt, det har stor historisk betydning og det er internationalt 

Alexander

haha så skal han da virkelig også ha lov til det når han så gerne vil 

det nemlig det, men hans kælenavn skal være alex hvis han skal ha et  syntes der er så mange der kalder deres søn for sander (xander) og det gider jeg ikke, så han skal kaldes alex hvis det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

KÆFT den er vakker, eeeeelsker fransk bulldog og det gør min kæreste også, han vil såååå gerne ha en men er lidt bange for jeg ikke kan tåle korthåret hunde, så vi tør ikke rigtig  og det er endda den farve mine kæreste er hel vild med i har 

men de andre små to du har, dem må jeg erkende at de er ikke min kop te, har de aldrig været  men søde ser de ud, men syntes de er ubehagelige og rør ved 

Hehe man vender sig til dem.. Men det er også godt der er noget for enhver.. Min søster er ekstrem allergisk.. da jeg sagde til hende at hun kunne købe sådan en sagde hun NEJ-. hun sgu fanme aldrig ha sådan en hund.. Men fik hende alligevel overtalt til at tage med op til en veninde der avler dem.. De fået jo også med fuld pels.. og de er også allergivenlige.. Men idag har hun 2 HÅRLØSE hihi..
Min stedmor har heller aldrig ku li dem.. Men min søster bor pt. hjemme, indtil hun er færdig med studier.. min stedmor har så os lige fortalt at når min søster flytter så vil de også have en hårløs..

Det vil også være træls hvis i fik en buller, og du så ikke kan tåle den.. Så er det bedre at holde sig til dem man ved at man kan tåle :

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Hehe man vender sig til dem.. Men det er også godt der er noget for enhver.. Min søster er ekstrem allergisk.. da jeg sagde til hende at hun kunne købe sådan en sagde hun NEJ-. hun sgu fanme aldrig ha sådan en hund.. Men fik hende alligevel overtalt til at tage med op til en veninde der avler dem.. De fået jo også med fuld pels.. og de er også allergivenlige.. Men idag har hun 2 HÅRLØSE hihi..
Min stedmor har heller aldrig ku li dem.. Men min søster bor pt. hjemme, indtil hun er færdig med studier.. min stedmor har så os lige fortalt at når min søster flytter så vil de også have en hårløs..

Det vil også være træls hvis i fik en buller, og du så ikke kan tåle den.. Så er det bedre at holde sig til dem man ved at man kan tåle :

Hold da helt op  de jo blevet helt vilde med dem så 

ja det lige det, men ville også gerne selv ha en så det de vildt træls at jeg ikke kan tåle dem 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

haha så skal han da virkelig også ha lov til det når han så gerne vil 

det nemlig det, men hans kælenavn skal være alex hvis han skal ha et  syntes der er så mange der kalder deres søn for sander (xander) og det gider jeg ikke, så han skal kaldes alex hvis det er 

Jeg har det på samme måde - vil have lave et puslebord som passer perfekt til vores behov, så skal han da endelig det

Ja, Alex er fint 

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Jeg har det på samme måde - vil have lave et puslebord som passer perfekt til vores behov, så skal han da endelig det

Ja, Alex er fint 

ja det skal ha i hvert fald 

ja det rigtig fint 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

Hold da helt op  de jo blevet helt vilde med dem så 

ja det lige det, men ville også gerne selv ha en så det de vildt træls at jeg ikke kan tåle dem 

I har ik prøvet at passe en en uges tid. evt.. Så du kan se om du kan tåle den

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

I har ik prøvet at passe en en uges tid. evt.. Så du kan se om du kan tåle den

nej det har vi dog ikke faktisk 

kunne da være en go ide og gøre engang..

Havde bare en veninde der har tog og når jeg har været deroppe i længere tid og sovet der til dagen efter, så nyser jeg helt vildt og voldsomt  men det kan vel være noget andet jeg nyser af 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

nej det har vi dog ikke faktisk 

kunne da være en go ide og gøre engang..

Havde bare en veninde der har tog og når jeg har været deroppe i længere tid og sovet der til dagen efter, så nyser jeg helt vildt og voldsomt  men det kan vel være noget andet jeg nyser af 

Jaae måske.. det kan jo være hun har nogle andre ting i huset som støv, vaskemiddel, farfume osv osv..

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Jaae måske.. det kan jo være hun har nogle andre ting i huset som støv, vaskemiddel, farfume osv osv..

ja det kunne man håbe, men kan være når vi engang får hus om 2-3 år vi skulle prøve og låne en fransk og se om jeg kan tåle den 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

ja det kunne man håbe, men kan være når vi engang får hus om 2-3 år vi skulle prøve og låne en fransk og se om jeg kan tåle den 

Det ville da være en super god ide

Det er ihvertfald en skøn hund at ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.