Heej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

aaaarh smaaaart  se det vidste jeg slet ikke  det så nyt herinde..
men tusind tak for du lige gad og fortælle det 

nååh ja også kønnet  

Hehe det var skam så lidt.. Ellers kan man nemt få skrevet til folk uden de læser det.. for man få ik notifikationer når folk bare skriver nedenunder det man har skrevet

Det bliver da spændende at se hvem af dem der bestemmer sig for at komme først ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Hehe det var skam så lidt.. Ellers kan man nemt få skrevet til folk uden de læser det.. for man få ik notifikationer når folk bare skriver nedenunder det man har skrevet

Det bliver da spændende at se hvem af dem der bestemmer sig for at komme først ud

Ja det kan jeg da godt se hvis man ikke for en notifikation så, men nu ved jeg da det

hehe ja det må man sige, hvor skal du føde henne så? i Hjørring? 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

Ja det kan jeg da godt se hvis man ikke for en notifikation så, men nu ved jeg da det

hehe ja det må man sige, hvor skal du føde henne så? i Hjørring? 

Ja jeg har valgt hjørring.. Har kun ca. 12 km til hjørring nemlig
Så i januar med mulighed for sne osv. så er hjørring noget nemmere

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 28+ skriver:

Ja jeg har valgt hjørring.. Har kun ca. 12 km til hjørring nemlig
Så i januar med mulighed for sne osv. så er hjørring noget nemmere

Haha ja det kan du alligevel have noget ret i  så ville det være dumt andet jo, håber godt nok slet ikke der kommer så meget sne i år, krydser alt jeg kan for der ikke gør. det orker jeg simpelthen ikke..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Velkommen til

Jeg har desværre ikke så meget til fælles med dig, meeen jeg er frisk på at svare dig

Jeg skal have en lille pige omkring d. 15. og så bor jeg i Jylland - sønderjylland 

Håber du falder godt til, det tager lige lidt tid at lære at finde rundt, men det er en super god hjemmeside 

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Velkommen til

Jeg har desværre ikke så meget til fælles med dig, meeen jeg er frisk på at svare dig

Jeg skal have en lille pige omkring d. 15. og så bor jeg i Jylland - sønderjylland 

Håber du falder godt til, det tager lige lidt tid at lære at finde rundt, men det er en super god hjemmeside 

Mange tak skal du have 

indtil videre er den okay nem og finde rundt i 

og stort tillykke til dig også at du skal ha en bette pige 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

Mange tak skal du have 

indtil videre er den okay nem og finde rundt i 

og stort tillykke til dig også at du skal ha en bette pige 

Ja okay, de har også ændret i det - så det må være mig som er van til det "gamle" som har lidt svært ved det

Mange tak, og i lige måde da - det glemte jeg jo helt at sige 

Jeg kiggede på dine billeder, og det kunne godt være vi havde noget til fælles alligevel, bla hvor vi køber babytøj henne 

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Ja okay, de har også ændret i det - så det må være mig som er van til det "gamle" som har lidt svært ved det

Mange tak, og i lige måde da - det glemte jeg jo helt at sige 

Jeg kiggede på dine billeder, og det kunne godt være vi havde noget til fælles alligevel, bla hvor vi køber babytøj henne 

Hehe mange tak 

Hehe vi har fået det meste tøj men lidt har vi købt, vi vil ikke købe for meget, for ved vi får en masse, og syntes det er noget nemmere og købe tøj når de er blevet født 

Anmeld

30. oktober 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

Haha ja det kan du alligevel have noget ret i  så ville det være dumt andet jo, håber godt nok slet ikke der kommer så meget sne i år, krydser alt jeg kan for der ikke gør. det orker jeg simpelthen ikke..

Hihi nej det ville da være skønt hvis der ikke kommer så meget som de sidste 2 år Syns det er hyggeligt nok hvis der bare lige er 5-10 cm over det hele.. Men de der kæmpe snestorme der har været har godt nok været liiige i overkanten a hva min temperament kan klare..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

Hehe mange tak 

Hehe vi har fået det meste tøj men lidt har vi købt, vi vil ikke købe for meget, for ved vi får en masse, og syntes det er noget nemmere og købe tøj når de er blevet født 

Vi har også bare købt bodyer fra metoo og så den der dragt med bukser fra h&m - bare med sommerfugl i stedet for abe 

Og vi har også allerede fået tøj, kvinder kan simpelthen ikke lade være med at købe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.