Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: JA self
JA self
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hejsa Jeg skal lige se hvad jeg har liggende af div. str. så kan jeg lige vende tilbage senere. Skal lige hjem fra job først osv
Hejsa
Jeg skal lige se hvad jeg har liggende af div. str. så kan jeg lige vende tilbage senere. Skal lige hjem fra job først osv
Helt i orden og perfekt - tak!
har du stadi noget??? dreng str 68+++ 4 mdr legetø ++
lounika skriver: har du stadi noget??? dreng str 68+++ 4 mdr legetø ++
Jeg skal se hvad jeg har liggende
Chalala85 skriver: Tusind tak Jeg skal se hvad der er men jeg tror ikke jeg har mere tilbage i de helt små str. desværre
Tusind tak Jeg skal se hvad der er men jeg tror ikke jeg har mere tilbage i de helt små str. desværre
RikkeRasmussen skriver: Okay, det var en skam :-) du må have en rigtig god dag :-)
Okay, det var en skam :-) du må have en rigtig god dag :-)
Jo mange tak og i lige måde
Chalala85 skriver: Jeg skal se hvad jeg har liggende tilbage
Jeg skal se hvad jeg har liggende tilbage
Vil lige sige at jeg har min store søn hjemme torsdag til og med mandag så det må nok blive efter mandag hvis du stadig har noget (og har tid til at finde det frem )
Kh Kirsten
mrs X skriver: Vil lige sige at jeg har min store søn hjemme torsdag til og med mandag så det må nok blive efter mandag hvis du stadig har noget (og har tid til at finde det frem ) Kh Kirsten
det er bar eiorden
Har du noget tilbage til nyfødt ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128